آموزش نحوه ایجاد صفحه Coming Soon در وردپرس

ایجاد صفحه Coming Soon در وردپرس

تمامی وبسایت ها به یک صفحه coming soon نیاز دارند. این کار به شما این امکان را می دهد که پیش بینی ها و تبلیغات خود را ایجاد کرده و حتی قبل از راه اندازی وبسایت اصلی، صفحه جذابی را به کاربران خود نمایش دهید. در این مقاله، نشان خواهیم داد که چگونه به سرعت و به راحتی زیبا صفحه Coming Soon در وردپرس ایجاد کنید.

لزوم ایجاد صفحه Coming Soon در وردپرس

صفحه Coming Soon فقط یک صفحه ظاهری برای وب سایت شما نیست. این صفحات می توانند یک ابزار تولید کننده موثر برای کسب و کار شما، قبل از راه اندازی سایت باشند.

اینجا چند دلیل برای لزوم استفاده از صفحه Coming Soon آورده شده است:

1- سنجش علاقه کاربر – اگر در مورد اجرای یک ایده مطمئن نیستید، صفحه Coming Soon می توانند در ارزیابی علاقه کاربر به اجرای پروژه به شما کمک کند.

2- ایجاد تبلیغات – صفحه Coming Soon همچنین می توانند برای ایجاد پیش بینی ها و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از این صفحه، قبل از راه اندازی سایت ، اطلاعات مربوط به محصول را ارائه دهید و انگیزه کاربران را برای اشتراک گذاری بسنجید.

3- ارسال کاربران به شبکه های اجتماعی – با استفاده از این صفحه ، از کاربران بخواهید که پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند. این کار به شما امکان می دهد که حتی قبل از راه اندازی سایت، دوستداران و دنبال کنندگانی را در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید.

ابتدا، لازم است پلاگین Coming Soon را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی برای انجام تنظیمات صفحه لازم است به تب Coming Soon Page مراجعه کنید.

با استفاده از تب ها و تنظیمات پیشرفته این افزونه وردپرس میتوانید یک صفحه جذاب در سایت خود ایجاد کنید.

راه اندازی و تنظیمات این افزونه بسیار ساده است.

اضافه کردن صفحه حالت تعمیر و نگهداری

ممکن است برخی صاحبان سایت بخواهند به جای صفحه coming soon یک صفحه حالت تعمیر و نگهداری داشته باشند. صفحه حالت نگهداری برای زمانی مفید است که سایت شما در حال تعمیر و نگهداری باشد و بخواهید به کاربران خود اطلاع دهید که به زودی سایت شما به حالت عادی برمی گردد. با استفاده از این پلاگین ، براحتی می توانید این صفحه را به صورت سفارشی برای سایت خود ایجاد کنید.

تفاوت صفحه حالت تعمیر و نگهداری با صفحه Coming Soon

تفاوت این 2 حالت در این مورد است که صفحه Coming Soon کد وضعیت HTTP 200 را به موتورهای جستجو اعلام می دارد و این مورد سبب عدم ایجاد مشکل برای نمایش سایت شما در موتورهای جستجو می شود. زمانیکه سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده این می بایست از این حالت استفاده کنید.

در صورتیکه حالت تعمیر و نگهداری ، کد وضعیت HTTP 503 را به موتورهای جستجو اعلام می کند و موتورهای جستجو متوجه این مورد خواهند شد که سایت در وضعیت تعمیر قرار دارد و پیشنهاد می شود که پروسه تعمیر سایت ، بیش از یک روز  زمانبر نباشد.

نوشته های مشابه