بهترین آنتی ویروس مک در سال ۲۰۱۸ کدام است ؟

بهترین آنتی ویروس مک در سال ۲۰۱۸ کدام است ؟

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس مک در سال ۲۰۱۸ می گردید جای درستی آمده اید زیرا در اینجا می توانید لیستی از بهترین محصولات امنیتی مخصوص سیستم های مک را مشاهده کنید و آنها را دانلود کنید.  دلیل انتخاب این آنتی ویروس ها به عنوان بهترین نرم افزارهای امنیتی مک عملکرد آنها در حفاظت از کامپیوتر و نتایج آزمایشگاه های مستقل می باشد.

هر کدام از این ضد بدافزارها امتیازات بالایی در شناسایی و حذف ویروس هایی که کاربران مک را مورد هدف قرار داده است داشته اند. برخلاف آنچه برخی فکر می کنند ، بدافزار برای مک وجود دارد اما نکته مهم این است که انتشار بدافزارهای مک دشوار است.

با این وجود باید بسیار محتاط باشید که کامپیوتر شما دچار آلودگی نشود زیرا ریسک های امنیتی در حال افزایش است و خرید آنتی ویروس مک می تواند تصمیم منطقی و خردمندانه ای باشد.

سیستم عامل های اپل یعنی OS X و macOS زیربنای سیستم عامل Unix را دارند که بصورت سندباکس عمل می کنند. یعنی اینکه برای بدافزارها بسیار دشوار است که خطری را مواجه این سیستم عامل کند. زیرا آنها در این باکس گرفتار می شوند و کار چندانی نمی توانند انجام دهند.

این بدین معنی است که ضد ویروس مک نیز می بایست طراحی متفاوتی داشته باشند.  همچنین این نوع ضد بدافزارها عملکرد و راهکار متفاوتی برای خنثی کردن حملات سایبری نسبت به آنتی ویروس های ویندوز یا اندروید در پیش می گیرند. در اینجا ما به معرفی بهترین ضد ویروس مک می پردازیم.

بهترین آنتی ویروس مک : کدام بهترین شناسایی را دارد ؟

آزمایشگاه  AV-TEST همواره محصولات آنتی ویروس را بررسی و تست کرده و نتیجه را بصورت دوره ای و مجموع سالیانه اعلام می کند. آخرین تست انجام شده در ماه جولای سال ۲۰۱۷ بوده و تمرکز تست برروی دو فاکتور کلیدی است. فاکتور اول کیفیت محصولات در شناسایی تهدیدات مخصوص مک و فاکتور دوم محافظت در مقابل سو استفاده در محیط های مشترک سیستم عامل های ویندوز و مک.

 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a2d986d8aadb8c d988db8cd8b1d988d8b3 d985daa9 d8afd8b1 d8b3d8a7d984 dbb2dbb0dbb1dbb8 daa9d8afd8a7d985 d8a7d8b3

آنتی ویروس کسپرسکی برای مک

دانلود کسپرسکی برای مک ورژن ۱۸ ( Version 18 for macOS 10.11-10.13 )

دانلود کسپرسکی مک ورژن ۱۶  ( Version 16 for OS X 10.9, 10.10 )

یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای محافظت از مک از یک شرکت شناخته شده.

نقاط مثبت آنتی ویروس کسپرسکی برای مک :

+ نرخ شناسایی بالا

+ قابلیت های زیاد

نقاط منفی آنتی ویروس مک کسپرسکی:

– محیط کاربری برای تمام سلیقه ها مناسب نیست

کسپرسکی یکی از نام های شناخته شده در مقابله با بدافزارها و ویروس ها است. این آنتی ویروس شهرت بسیار خوبی در نرم افزارهای امنیت شبکه دارد و قابلیت های بیشتری نسبت به رقبا دارد. برای مثال از قابلیت های آنتی ویروس مک کسپرسکی می توان به دیواره آتش ، نظارت و کنترل کودک توسط والدین ، بانکداری آنلاین امن و خرید آنلاین امن اشاره کرد. دایره وسیعی از امکانات باعث شده است که این آنتی ویروس محیط کاربری سنگین و گمراه کننده ای داشته باشد و هر کسی آن را نپسندد.

آنتی ویروس مک نورتون

آنتی ویروس نورتون Norton Security Deluxe

دانلود نورتون برای مک ( با IP ایران باز نمی شود )

محصولی دیگر از مجموعه بهترین آنتی ویروس های مک از یک شرکت امنیتی بزرگ.

نقاط مثبت آنتی ویروس مک نورتون :

+ سطح شناسایی بسیار بالا

+ پوشش دادن دایره وسیعی از دستگاه ها

نقاط منفی آنتی ویروس نورتون مک :

– سرعت کامپیوتر را کاهش می دهد

– قیمت آن بالا است

– در ایران بدون فیلتر شکن آپدیت نمی شود

نورتون یکی دیگر از محصولات شناخته شده در دنیای آنتی ویروس های می باشد. آنتی ویروس مک نورتون محصولی خوب با سطح شناسایی بسیار بالا برای کامپیوترهای مک می باشد. Norton Security Deluxe دایره وسیعی از دستگاه ها را پوشش داده و می توانید از آن بروی موبایل ، کامپیوترهای مک و همچنین سیستم های ویندوز نیز استفاده کنید. با وجود اینکه سطح امنیت این آنتی ویروس بسیار بالا است ولی وقتی آن را بروی کامپیوتر خود نصب می کنید سرعت کامپیوتر را به صورت قابل توجهی کم می کند. چنانچه می خواهید که کامپیوتر مک شما به سرعت قبل کار کند از یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس هایی که در لیست بهترین آنتی ویروس مک ما آمده است استفاده کنید. اما اگر به دنبال سطح بسیار بالایی از امنیت می گردید می توانید این آنتی ویروس را انتخاب کنید که البته پول نسبتا زیادی را نیز باید برای آن پرداخت کنید. کابران داخل ایران بهتر است از این آنتی ویروس استفاده نکنند زیرا برای به روز رسانی نیاز به متصل بودن به وی پی ان به صورت دائمی خواهند داشت. اما کاربران خارج از ایران می توانند به خوبی از مزایای این ویروس کش قوی استفاده نمایند.

اف سکیور

آنتی ویروس اف سکیور مخصوص مک:

دانلود اف سکیور برای مک ( اف سکیور PSB for MAC )

پکیجی کامل برای محافظت از کامپیوترها مک از نامی بزرگ و شرکتی خوش نام.

نقاط مثبت آنتی ویروس اف سکیور مک :

+ نرخ شناسایی بسیار بالا

+ قابلیت های زیاد

+ محیط کاربری ساده و تنظیمات از راه دور

نقاط منفی آنتی ویروس اف سکیور نسخه مک:

– تاثیر برروی سرعت کامپیوتر

اف سکیور شرکتی اروپایی و مطرح در زمینه امنیت سایبری است که ضد بدافزار آنها یکی از محصولات لیست بهترین آنتی ویروس مک را تشکیل می دهد. ویروس کش مک اف سکیور بخشی از آنتی ویروس PSB این کمپانی است که بسیار ساده نصب می شود و سطح شناسایی بالایی دارد. این ضد بدافزار با وجود قابلیت های زیادی مانند دیواره آتش ، بانکداری آنلاین امن ، کنترل یو اس بی ، خرید آنلاین امن و غیره دارای محیط کاربری ساده ای نیز می باشد. یکی از شعارهای اف سکیور همیشه سادگی بوده است و این استراتژی را در تمام محصولات خود رعایت می کند. اما بعد از نصب این آنتی ویروس ممکن است که شما متوجه شوید که سرعت کامپیوترتان کم شده است و نمی توانید با سرعت سابق به کارهایتان رسیدگی کنید. اما قابلیت های زیاد اف سکیور و قیمت مناسب آن ممکن است که پوشش مناسبی بر این کاستی باشد.

ایست نود 32

آنتی ویروس نود۳۲ مک ESET Cyber Security for Mac

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ برای مک

پکیج کامل امنیتی برای کامپیوترهای مک

نقاط قوت آنتی ویروس نود ۳۲ برای مک :

+ تعداد زیادی از قابلیت ها

+ نظارت کودکان توسط والدین

نقاط منفی آنتی ویروس نود ۳۲ نسخه مک:

– نداشتن قابلیت فیلترینگ وب

آنتی ویروس نود ۳۲ ESET Cyber Security  برای مک ، در تست های آزمایشگاه های امنیتی نتایج خوبی را دریافت کرده است. این آنتی ویروس سریع ترین آنتی ویروس مک نیست اما در شناسایی ویروس ها و بدافزارها به خوبی عمل می کند. با نصب آنتی ویروس نود ۳۲ می توانید از امنیت کامپیوتر مک خود اطمینان خاطر حاصل کنید و با خیال راحت به کار اصلی تان رسیدگی کنید زیرا این ویروس کش قوی سیستم شما را به خوبی بررسی کرده و بدافزارها را شناسایی و حذف می کند. قیمت آنتی ویروس نود ۳۲ مک رقابتی است و می توان آن را یکی از اعضای مجموعه بهترین آنتی ویروس مک دانست. این محصول از مجموعه نرم افزارهای شرکت ایست ESET اسلواکی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

آنتی ویروس مک : تاثیر آن بر عملکرد سیستم چگونه است ؟

اغلب ما باور داریم که نرم افزار آنتی ویروس تاثیر منفی برروی عملکرد سیستم می گذارد و باعث کند شدن سرعت کامپیوتر می شود، اما این تاثیر بسیار کمتر از آن چیزی است که برخی تصور می کنند. در تست های AV-Test می توانید ببینید که برخی از آنتی ویروس ها تاثیر چندانی برروی عملکرد سیستم نمی گذارند و شاید تنها ۲% بار بر روی سیستم بگذارند.

 

آنتی ویروس مک : چه آنتی ویروس رایگانی برای مک پیشنهاد می کنید ؟

اگر به دنبال آنتی ویروس رایگان برای مک هستید می توانید از آنتی ویروس AVG استفاده کنید که در تست های آزمایشگاه های مستقل رتبه بسیار خوبی را کسب نموده است. البته بنا بر گزارش AV-Test این آنتی ویروس بار زیادی را بروی سیستم می گذارد و باعث کندی سیستم مک شما می شود. AVG تقریبا ۱۰% بار اضافی برروی منابع سیستم وارد می کند.

 

آنتی ویروس مک : آیا واقعا به آن نیاز است ؟

این موضوع کاملا به خود شما بستگی دارد. ریسک از دست دادن اطلاعات در مک وجود دارد و شما می توانید با اقدامات ساده و ابتدایی این ریسک را به حداقل برسانید. حتی باج افزار ها نیز می توانند به سیستم مک نفوذ کنند و داشتن یک آنتی ویروس مطمئن می توانید ریسک آلوده شدن به باج افزار را تا حد زیادی کاهش دهد.

نوشته های مشابه