دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۰

کمپانی ایست ESET تقریبا ۲۵ سال پیش توسط تعدادی دوست شروع به کار کرد و پس از مدتی آنتی ویروس نود ۳۲ را وارد بازار کردند. در اینجا می خواهیم دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۰ را به همراه گزارشی از آخرین آپدیت های نود ۳۲ در سال جدید ارائه دهیم. همانطور که می دانید این ضد ویروس طرفداران بیشماری در ایران و کشورهای دیگر دارد و تعداد کاربران آن در سراسر دنیا به ۱۰۰ میلیون نفر می رسد.

آنتی ویروس نود۳۲ محصول اصلی شرکت ESET می باشد. با اینکه این ضد بدافزار مدیریت پسورد یا “فایل شردر” ندارد اما به این معنی نیست که قابلیت های کمی دارد. می توان گفت که این محصول امنیتی ، به اندازه و شاید بیشتر از رقبای خود قابلیت دارد.

جلوگیری از بدافزار بصورت بلادرنگ (Real-Time) برای شناسایی سریع بدافزارها ، ضد فیشینگ و بلاک سایت های آلوده، از جمله قابلیت های ابتدایی آنتی ویروس نود ۳۲ می باشد. همچنین شما با دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ و نصب آن برروی ویندوز ۱۰ می توانید لایه های اضافی امنیتی مانند ضد جاسوسی ، ضد باج افزار ، قابلیت جلوگیری از حملات PowerShell و خرابکاری های جاوا اسکریپت را برروی کامپیوتر خود داشته باشید.

ماژول کنترل دستگاه ها در این ویروس کش قوی ریسک آلوده شدن کامپیوتر شما توسط دستگاه های دیگر مانند USB ، هارد اکسترنال یا دیگر ذخیره سازهای فیزیکی را کاهش می دهد. شاید قیمت آنتی ویروس نود ۳۲ اورجینال کمی بالا باشد ولی شما می توانید با دانلود رایگان این آنتی ویروس ۳۰ روز از امکانات آن بصورت رایگان استفاده کنید و چنانچه از امکانات آن رضایت داشتید اقدام به خرید آنتی ویروس نمایید.

اگر شما می خواهید که چند کامپیوتر یا موبایل را همزمان پوشش دهید می توانید از آنتی ویروس ESET Multi-Device استفاده کنید. این راهکار امنیتی نه تنها برروی دستگاه های مبتنی بر ویندوز و اندروید کار می کند بلکه دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نود۳۲ است. قابلیت هایی مانند دیواره آتش، ضد اسپم، کنترل والدین، محافظت از وب کم و چیزهایی دیگر.

نصب آنتی ویروس رایگان نود ۳۲

همانطور که در بالا گفتیم شما میتوانید این محصول را به مدت ۳۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید و آپدیت های جدید نود ۳۲ را بصورت لحظه ای دریافت نمایید. طریقه نصب آنتی ویروس نود ۳۲ بسیار ساده است و با نصب آن می توانید نرم افزارهای مخرب را شناسایی و از بین ببرید.

دانلود رایگان آنتی ویروس نود 32

قابلیت های آنتی ویروس ESET Nod32

ممکن است که این محصول قابلیت های امنیتی کافی ای نداشته باشد اما ظاهری بسیار کاربرپسند دارد. در آپدیت جدید آنتی ویروس نود ۳۲ شما می توانید از محیط کاربری آسان و زیبایی بهره ببرید. البته شاید برخی از دکمه ها و لینک های برروی این محیط کاربری کمی گنگ کننده باشد ولی با این وجود این ضد ویروس برای کاربران مبتدی یکی از مناسبترین ها می باشد.

زمان اسکن بسیار سریع می باشد به خصوص زمانی که برای اولین بار نصب انجام می دهید نسبتا زمان کمتری صرف اسکن و جستجو می شود. از دفعات بعدی سیستم هوشمند ESET تنها فایل های جدید را اسکن می کند و این باعث سریع تر شدن زمان جستجو و اسکن فایل ها می شود. قدرت تشخیص آنتی ویروس نود ۳۲ خوب است با این وجود ممکن است تعداد پیام های خطا و شناسایی غلط نرم افزارهای مخرب کمی زیاد باشد.

قابلیت فیلترکردن URLهای مخرب نیز در این آنتی ویروس وجود دارد البته نحوه کارکرد این قابلیت چندان قدرتمند نیست زیرا خیلی از سایت های مخرب را نادیده می گیرد. خیلی دیده می شود که این آنتی ویروس اشتباها اجازه ورود به سایت های قانونی را به شما نمی دهد که این موضوع ممکن است کمی آزاردهنده باشد.

قابلیت مدیریت دستگاه ها در این نرم افزار امنیتی به کاربر اجازه می دهد که مشخص کند در هنگام متصل کردن دستگاهی به کامپیوتر خود چه اتفاقی بیفتد. کاربر می تواند برای سیستم مشخص کند که وقتی دستگاهی مانند USB ، اسکنر ، پرینتر یا هارد اکسترنالی به کامپیوتر متصل شد اجازه دسترسی به آن ندهد. همچنین شما می توانید به کمک این ویژگی این دستگاه ها را Read-Only نمایید یا کلا جلوی آنها را بگیرید. این قابلیت در آنتی ویروس نود ۳۲ بسیار کارآمد است ولی تنظیمات آن برای کاربران عادی ممکن است کمی دشوار باشد.

با دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ شما همچنین می توانید یک ماه به صورت رایگان از قابلیت ESET SysInspector نیز استفاده نمایید که ابزاری بسیار عالی برای گرفتن اسنپ شات از سیستم و برجسته نمودن مواردی جالب مانند اتصالات شبکه، فایل های مشکوک، فرایندهای در حال اجرا و غیره می باشد. این ماژول برای مبتدی ها نیست اما اگر از آن بتوانید استفاده کنید می تواند برای شما بسیار جالب باشد.

نصب آنتی ویروس نود 32 رایگان

در کل میتوان گفت که این آنتی ویروس قابلیت های بیشتری نسبت به یک آنتی ویروس خانگی معمولی دارد که می تواند انتظارات شما را برآورده کند. چنانچه بعد از دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ و کارکردن با آن به این نتیجه رسیدید که می خواهید لایسنس اورجینال آن را خریداری نمایید می توانید به فروشگاه اینترنتی سایسک مراجعه کرده و این محصول را بصورت مستقیم از خود کمپانی ایست دریافت نمایید. با خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ اورجینال ایمیلی از شرکت ESET حاوی تمام اطلاعات لایسنس برای شما ارسال می شود که می توانید از آن استفاده نمایید.

قدرت شناسایی آنتی ویروس نود ۳۲

این محصول امنیتی همیشه نشان داده است که از دقت و سرعت بسیار مناسبی برخوردار است البته نتایج بدست آمده در آزمایشگاه های مستقل چندان این آنتی ویروس را بالا نشان نمی دهند ولی در عمل همیشه نشان داده است که ضد ویروسی قدرتمند است.

آزمایشگاه Av Comparatives  در آخرین تست خود به این آنتی ویروس رتبه ای زیر میانگین داده است که چندان خوب به نظر نمی رسد. اما در نتایج اعلام شده در آزمایشگاه AV Test   رتبه خوبی برای آنتی ویروس نود ۳۲ ثبت شده و توانسته در محیط آزمایشگاهی ۱۰۰% تهدیدات سایبری را شناسایی کند. این آنتی ویروس در این تست ها از اغلب آنتی ویروس های دیگر بهتر عمل کرده است.

دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲

برای دانلود این آنتی ویروس و استفاده رایگان از آن می توانید این فایل را دانلود کرده و نسبت به نصب آن اقدام نمایید. این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ مناسب و همساز است.

لینک دانلود آنتی ویروس نود ۳۲

سخن پایانی

آنتی ویروس ESET Nod32 می تواند گزینه مناسبی برای کاربران مبتدی باشد اما به همزمان قابلیت هایی دارد که برای افراد حرفه ای نیز می تواند چالش برانگیز باشد.

نوشته های مشابه