Call Flow Control در ایزابل

در Call Flow Control بک جریانی از تماس ها را با یک Flag مشخص میکنیم. در واقع ما یک شرط در نظر می گیریم و سپس با توجه به آن شرط می توان دو مسیر را انتخاب کرد.

انتخاب یکی از این دو مسیر با توجه به فعال و یا غیرفعال بودن یک Feature Code صورت می گیرد.

با توجه به ایجاد چندتا Call Flow Control قسمت Index به صورت Automatic شماره گذاری می شود.

در قسمت Current Mode وضعیت خود را مشخص می کنیم که الان در چه وضعیتی هستیم. برای مثال مشخص می کنیم که در حالت جاری، سازمان باز می باشد، پس این IVR پخش شود.
حالا وقتی تغییر وضعیت می دهیمبرای مثال از شرکت خارج می شویم یک پیام دیگر را پخش کند، برای مثال شرکت تعطیل می باشد.

در قسمت Recording for normal mode می توان پیام حالت نرمال و در قسمت Recording for override mode هم می توان پیام غیرنرمال را مشخص کنیم.

از Call Flow Control هر شخصی می تواند استفاده کند ولی در قسمت Optional Password می توان پسوردی برای این Call Flow Control در نظر بگیریم.

سپس در قسمت Normal Flow و Override Flow می توانیم مشخص کنیم که در این دو حالت چه کاری انجام دهد.

منظور از BLF همان چراغ روی گوشی می باشد که اگر سبز باشد یعنی خط آزاد است و اگر قرمز یعنی مشغول و اگر چشمک زن باشد یعنی داخلی در حال زنگ خوردن است. می توان در I-Phone ها کلید Dsskey را که برای تغییر داخلی می باشد به حالت BLF تغییر دهیم و با ورود Feather Code مربوط از این کلید برای سوییچ Call Flow Control استفاده می شود.

برای تغییر این وضعیت بعد از Save به ما یک Feather کد نشان می دهد که در ابتدای امر بر روی حالت نرمال قرار دارد ولی با زدند Feather code به حالت Override می رود.

d985d981d987d988d985 call flow control d8afd8b1 d8a7db8cd8b2d8a7d8a8d984

Feather Code را مشاهده می کنید. این Feather Code را در قسمت Feather Code می توان مشاهده کرد و با برداشتن تیک Use Default می توان Code مورد نظر خودمان را وارد کنیم.

از Call Flow Control به ۲ صورت می توان استفاده کرد:

  • برای مثال تماس از بیرون به سمت IVR می رود با زدن کلید ۱ به اتاق مدیریت متصل می شود. ولی قبل از اتصال به Call Flow Control می رود. حال اگر مدیر در حالت Normal باشد تماس را جواب میدهد ولی اگر بخواهد به مرخصی برو Feather Code را می زند تا در حالت Announcement پیام مدیر در مرخصی میباشد را پخش کند.
  • و یا تماس از بیرون به IVR بیاید و سپس با زدن کلید ۱ به تیم پشتیبانی متصل شود. وولی قبل از اتصال به Call Flow Control می رود. در آنجا با توجه به زمان اگر ساعت ۷ صبح تا ۷ شب باشد به صورت Auto به پشتیبانی شیقت روز متصل می شود و اگر زمان ۷ شب تا ۷ صبح باشد به صورت Auto به تیم شبانه متصل می شود.
d985d981d987d988d985 call flow control d8afd8b1 d8a7db8cd8b2d8a7d8a8d984 1

 

مدیریت سرور، پشتیبانی و کانفیگ سرور – آفاق هاستینگ

نوشته های مشابه