آموزش ساخت جدول قیمت برای wordpress

جدول قیمت گذاری تأثیر مناسبی برای تصمیم گیری بهتر کاربرهای سایت در زمان خرید دارد. افزودن جدول قیمت گذاری در سایت سبب می شود کاربرهای سایت برای خرید خود تمامی پلن ها و محصولات را در کنار همدیگر مشاهده کنند و تصمیم بهتری برای خرید خود داشته باشند. جمع آوری تمامی اطلاعات مربوط به پلن ها و سرویس های ارائه شده در سایت در کنار هم می تواند بر روی افزایش فروش شما اثر مثبتی داشته باشد. در این مقاله به شما نحوه ساخت و اضافه کردن جدول قیمت گذاری در وردپرس بدون نیاز به کدنویسی را آموزش خواهیم داد.

در ابتدا می بایست پلاگین Easy Pricing Tables را نصب و فعالسازی نمایید. پس از این کار ، تب جدول قیمت گذاری “Pricing Tables” به پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد.

ایجاد جدول قیمت گذاری در وردپرس با پلاگین Easy Pricing Tables

برای ایجاد جدول قیمت گذاری در وردپرس به صفحه Pricing Tables » Add New مراجعه کنید. در این صفحه در ابتدا می توانید قالب مدنظر خود را برای جدول از میان موارد موجود انتخاب کنید.

انتخاب قالب برای جدول قیمت گذاری در وردپرس

پس از انتخاب قالب ، بر روی تب محتوای جدول “Content” کلیک کنید و محتوای مدنظر خود قرار دهید.

در این قسمت ، ستون های متعدد با موضوعات مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

در ابتدا می بایست نامی برای جدول خود انتخاب کنید و سپس خصوصیات مدنظر خود را در جدول وارد نمایید.

افزودن محتوای جدول قیمت گذاری

برای اضافه کردن ستون های بیشتر بر روی گزینه “New Column” کلیک کنید.

در برخی از جدول های قیمت گذاری ، یک یا چند ستون را به عنوان پیشنهاد ویژه و محبوب به صورت هایلایت و برجسته نمایش می دهند. می توانید هر ستون مدنظر خود را با انتخاب گزینه “feature” به صورت هایلایت شده نمایش دهید.

پس از افزودن محتوای ستون های جدول ، به تب “Design” مراجعه کنید. در این تب می توانید ظاهر جدول را تغییر داده و مواردی مانند رنگ ، فونت و.. جدول را مطابق نظر خود انتخاب کنید.

ظاهر جدول قیمت گذاری

در انتها بر روی گزینه ” Save & Preview” کلیک کنید تا جدول ایجاد شده و تنظیمات آن ذخیره شود و پیش نمایش آن را مشاهده کنید.

پیش نمایش جدول قیمت گذاری

پس از ذخیره جدول ، کد کوتاه مربوط به آن ایجاد خواهد شد. این کد را کپی کرده و آن را به صفحه یا نوشته ی مدنظر خود برای نمایش جدول اضافه کنید تا جدول قیمت گذاری خود را به کاربران نمایش دهید.

کد کوتاه برای نمایش جدول قیمت گذاری وردپرس

 

نوشته های مشابه