آموزش نحوه تغییر خودکار کلید SALT در وردپرس

تأیید هویت وردپرس یا کلید SALT کد رمزگذاری شده ای است که اطلاعات ورود شما را ایمن می کند. یکی از راه های افزایش امنیت وردپرس تغییر خودکار کلید SALT می باشد . در این مقاله ما به شما نحوه تغییر خودکار کلید SALT در وردپرس بدون هیچ کدنویسی را آموزش خواهیم داد.

کلید های امنیتی یا کلید SALT چیست؟

کلید های امنیتی Salt در وردپرس متغیرهایی هستند که اطلاعات  ورود شما را در یک فرم رمزگذاری شده ذخیره می کنند. به طور پیش فرض، وردپرس اطلاعات ورود شما را در کوکی ها ذخیره می کند که با توجه به شرایط مناسب می تواند به طور خاص در هنگام استفاده از رایانه های عمومی که برای سایت شما وردپرسی شما تهدید محسوب می شوند  عکس العمل نشان دهد .

.یک راه برای جلوگیری از این خطر این است که کلید های امنیتی خود را به صورت دستی از فایل wp-config.php که در پوشه روت  سایت وردپرسی شما در دسترس است، تغییر دهید. کلید SALT به صورت زیر است:

نحوه تغییر خودکار کلید SALT در وردپرس

پیشنهاد می کنم  به طور مرتب  هر 3 تا 6  ماه این کدها را تغییر دهید تا امنیت وب سایتتان را بهبود ببخشید . شما می توانید کلید salt را از سرویس Secret-key WordPress.org به صورت دستی ایجاد کنید

در حالی که تغییر کلید به صورت دستی سخت نیست، اما اندکی وقت گیر است  تا فایل اصلی را به صورت دستی ویرایش کنید و از طریق FTP آپلود کنید. در صورتی که دانش برنامه نویسی را ندارید و یا وقت انجام این کار را ندارید ، این راه حل برای شما مناسب است.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید یک فرایند خودکار را برای تغییر کلید های امنیت – کلید SALT در وردپرس تنظیم کنید:

چگونه کلید SALT را در وردپرس تغییر دهیم؟

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که پلاگین Salt Shaker را نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن پلاگین، شما باید به صفحه Tools »Salt Shaker در پنل مدیریت وردپرس خود بروید تا برنامه را برای تغییر کلیدهای SALT تنظیم کنید :

پلاگین Salt Shaker

اکنون باید گزینه ی تغییر کلیدهای salt را به صورت خودکار تغییر دهید و سپس برنامه خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. می توانید کلیدهای تأیید اطلاعات را به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه تغییر دهید.

در صورتی که می خواهید کلید امنیتی و کلید Salt را به صورت دستی تغییر دهید، می توانید این کار را با کلیک روی دکمه Change Now انجام دهید.

توجه: هر باری که کلید SALT وردپرس خود را تغییر دهید، شما و سایر کاربران به طور خودکار از سایت وردپرسی خود در تمامی دستگاه ها خارج می شوید. می توانید با رفتن به صفحه ورود وردپرس خود دوباره وارد پیشخوان وردپرس سایت خود شوید.

نوشته های مشابه