آموزش نحوه رفع ارور Destination Folder Already Exists در وردپرس

ارور Destination Folder Already Exists در وردپرس یکی از خطاهای معمول وردپرس است و معمولأ در زمان نصب یک قالب یا پلاگین جدید ایجاد می شود و به شما اجازه موفقیت آمیز بودن نصب را نمی دهد. دراین مقاله آموزش نحوه رفع این ارور در وردپرس را توضیح داده ایم. با ما همراه باشید…

دلیل نمایش ارور Destination Folder Already Exists در وردپرس چیست؟

این ارور عمومأ زمانی رخ می دهد که در حال نصب یک قابل یا پلاگین جدید هستید و وردپرس در حال اکسترکت کردن فایل های zip قالب یا پلاگین به داخل پوشه ای هم نام با نام قالب یا پلاگین است.

در صورتیکه پوشه ای هم نام با نام پوشه جدید در وردپرس موجود باشد، وردپرس از نصب قالب یا پلاگین خودداری خواهد کرد و پیغامی مطابق با تصویر زیر نمایش داده می شود :

رفع ارور Destination Folder Already Exists در وردپرس

اولین اقدام پس از مشاهده این پیغام ، بررسی این موضوع است که آیا از قبل این پلاگین یا قالب در وردپرس شما نصب شده یا خیر!

منفی بودن پاسخ سوال فوق ، 2 معنی خواهد داشت :

  • حذف پلاگین یا قالب به صور کامل انجام نشده است و پوشه های آن در هاست سایت شما باقی مانده است.
  • قبلأ اقدام به نصب این مورد کرده اید اما پروسه نصب به طور کامل انجام نشده است و پوشه ای با همین نام را در هاست سایت شما ایجاد کرده است.

به عبارت دیگر باید گفت که پوشه ای هم نام با پلاگین یا قالب مدنظر شما در هاست سایت وجود دارد و این پوشه مانع از نصب موفقیت آمیز قالب یا پلاگین می شود.

نحوه رفع ارور Destination Folder Already Exists در وردپرس

برای رفع خطا ، ابتدا می بایست وارد هاست سایت خود شوید. سپس با توجه به اینکه ارور مذکور در زمان نصب قالب یا پلاگین ایجاد شده است ، می بایست به یکی از مسیرهای زیر رجوع کنید :

مسیر برای نصب قالب : /wp-content/themes/

مسیر برای نصب پلاگین : /wp-content/plugins/

سپس در این آدرس ها پوشه ای که هم نام با نام پلاگین یا قالبی است و قصد نصب آن را دارید را بیابید و آن را حذف نمایید.

حالا به محیط پیشخوان وردپرس برگردید و اقدام به نصب مجدد پلاگین یا قالب مدنظر خود کنید. همانگونه که مشاهده می کنید ، پروسه نصب بدون هیچگونه خطایی با موفقیت انجام شد.

نوشته های مشابه