برای فعالسازی تبلیغ در گوگل چه اقداماتی باید انجام داد؟

خرید و فعالسازی تبلیغ در گوگل

شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر بفکر فعالسازی تبلیغ در گوگل هستید؟ برای استفاده از این سرویس بسیار مفید گوگل دچار شک یا تردید هستید؟

یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای کوچک، رقابت به صورت آنلاین با برندهای معتبر بوده است. پیداکردن روش های مناسب و پربازخورد برای افزایش ترافیک ورودی سایت و جذب مشتری بیشتر موضوعی است که ذهن صاحبان این کسب و کارهای آنلاین را به خود مشغول کرده است.

یکی از مطمئن ترین راه های افزایش درآمد کسب و کارهای آنلاین کوچک و نوپا ، فعالسازی تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات کلیکی است که روش پرداخت هزینه آن، پرداخت به ازای هزینه کلیک می باشد. در این روش تبلیغاتی شما به عنوان صاحب یک کسب و کار که دارای سایت می باشد می بایست کلماتی را به عنوان کلیدواژه برای تبلیغ خود انتخاب کنید. در مقاله ای چند ابزار رایگان برای یافتن کلیدواژه در تبلیغات کلیکی را معرفی کرده ایم.

فواید تبلیغ در گوگل شامل موارد متعددی است اما از مهمترین فواید آن می توان به این مورد اشاره کرد که تعیین اینکه چه اشخاصی تبلیغ را شما را مشاهده کنند در اختیار شماست. ابزارهای متعددی در گوگل ادوردز برای تعیین کاربران مشاهده کننده تبلیغ تعبیه شده است که مهمترین آن همین انتخاب کلیدواژه می باشد. با توجه به همین موضوع، انتخاب صحیح کلیدواژه های تبلیغ اصلی ترین اقدامی است که می بایست کاملاً با آگاهی و دقت انجام شود. به نوعی می توان گفت دریافت بازخورد مناسب از گوگل ادوردز ، به انتخاب مناسب کلیدواژه برای تبلیغ بستگی دارد. این اقدام در عین سادگی، بسیار حساس و پیچیده است که بهتر است توسط افراد باتجربه انجام شود.

پس از فعالسازی تبلیغ در گوگل ، کاربرها با جستجوی کلمات تعیین شده توسط شما در گوگل، تبلیغ سایت شما را مشاهده خواهند کرد و در صورتیکه بر روی تبلیغ کلیک کرده و وارد سایت شوند ، می بایست هزینه ای تحت عنوان هزینه کلیک را به گوگل بپردازید. جهت اطلاع از قواعد تعیین هزینه کلیک می توانید به مقاله عوامل تعیین کننده میزان هزینه کلیک مراجعه نمایید.

عجله نکنید، کار به همینجا ختم نمی شود! پس از ورود کاربرهای مختلف و پس از گذشت مدتی از فعالسازی تبلیغ در گوگل ، بررسی گزارشهای تبلیغ اقدامی بعدی شما برای دریافت بازخورد بهتر از تبلیغ است. ارائه گزارش های متعدد یکی از فواید دیگر تبلیغات گوگل ادوردز است. این گزارش ها بر اساس فاکتورهای متعددی مانند تعداد نمایش تبلیغ، تعداد کلیک کاربرها، هزینه کلیک هر کلیدواژه، نمره کیفیت تبلیغ و… ارائه می شود که با بررسی آن ها می توانید به بهبود تبلیغات خود کمک کنید.

درصورتیکه تصمیم به فعالسازی تبلیغ در گوگل گرفته اید، تنها 4 قدم تا انجام این کار فاصله دارید:

قدم اول : ثبت نام در سایت برتینا و انتخاب یکی از پلن های گوگل ادوردز

قدم دوم: ارسال فایل فعالسازی تبلیغ در گوگل که شامل کلیدواژه ها و متن تبلیغ می شود (این فایل پس از پرداخت فاکتور توسط شما، به صورت خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد)

قدم سوم: بررسی فایل ارسالی شما ، ارائه مشاوره جهت اصلاح موارد لازم و فعالسازی تبلیغ در گوگل شما توسط کارشناسان برتینا

قدم چهارم: تایید تبلیغ و تعیین هزینه کلیک آن توسط گوگل و آغاز نمایش آن

نوشته های مشابه