روش ساخت بک لینک رایگان

ساخت بک لینک رایگان

روش های زیادی برای بک لینک سازی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. برخی از روش ها مانند خرید بک لینک بسیار آسان و سریع است اما مشکلاتی از جمله شناسایی توسط گوگل و ثبت نمره منفی برای وب سایت را به همراه دارد. ضمن اینکه برای آن باید هزینه پرداخت نمایید؛ اما برخی از روش ها هستند که کمی وقت گیر تر بوده و نیاز به دقت بالاتری دارند اما بک لینک رایگان در اختیار شما قرار می دهند ضمن اینکه نتایج بسیار بهتری به همراه دارند.

بک لینک رایگان با تولید محتوای با کیفیت

یکی از بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان ، استفاده از محتوا نویسی و تولید محتوا است. این روش بیشترین تأثیر را از لحاظ رتبه بندی گوگل داشته و علاوه بر این در جذب مخاطبان به سایت شما نیز اثرات فوق العاده ای دارد. تولید محتوای تخصصی بر پایه اطلاعات روز و جدید و مرتبط با کسب و کار شما بسیار مهم است. این کار سایت شما را به یک مرجع برای بازدید کنندگان تبدیل کرده و حتی به صورت غیر مستقیم باعث می شود تا افراد لینک سایت شما را در سایت ها یا وبلاگ های خودشان منتشر نماید. در واقع در این حالت شما بدون نیاز به درج لینک خود در سایت های دیگر باعث ساخت بک لینک رایگان توسط افراد دیگر می شوید و این یک روش لینک سازی واقعی و مورد پذیرش گوگل است. به عنوان نمونه محتوای آموزشی در مورد مطالب گوناگون به سادگی در تالارهای گفتگو منتشر می شود و علاوه بر بهبود وضعیت سئو افراد را به بازدید از وب سایت شما ترغیب می کند.

برای اینکه محتوای آموزشی شما اثر بیشتری داشته باشد سعی کنید از مطالب به روز و به زبان ساده استفاده کنید. تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافی ها می توانند بسیار مفید واقع شوند. سعی کنید یک محتوای جامع و کامل و کاربردی در اختیار کاربران قرار دهید در این حالت آن ها به دنبال مطالب مشابه در سایت شما به جستجو خواهند پرداخت. توصیه شده که مطالبی با حدود 2500 کلمه می توانند شانس خوبی برای کسب بک لینک رایگان و بهبود وضعیت سئو داشته باشند.

نوعی از محتوا نویسی وجود دارد که به آن Ego bait گفته می شود. در این حالت شما از رقبا یا همکاران خود برای تهیه یک محتوای مناسب و جامع استفاده می کنید. به این صورت که در خصوص ویژگی ها و برتری های آن ها مطالبی را تهیه می کنید و یا از نظرات آن ها در خصوص حوزه تخصصی کاری خود بهره می برید.

پست مهمان هم از دیگر روش هایی است که می توانید برای ساخت بک لینک رایگان و واقعی و به دست آوردن ترافیک مناسب از آن بهره ببرید. مطالب جذاب و قوی ای که توسط مهمانان تهیه شده را منتشر کنید و با این کار از توان نوشتاری سایر افراد به رایگان برای به دست آوردن بک لینک رایگان استفاده نمایید. پست های مهمان محتواهایی هستند که توسط افراد دیگر تولید شده و در سایت شما منتشر می گردد.

محتوا نویسی برای ساخت بک لینک رایگان همان طور که اشاره شد روش های متعددی دارد یکی دیگر از این روش های استفاده از ایمیل های تبلیغاتی است. این ایمیل ها باید جذاب باشند تا کاربران را وادار کنند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع مورد بحث بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کرده و وارد سایت شما شوند. حتی می توان به جای ایمیل های تبلیغاتی از خبرنامه ها استفاده نمود. برای این کار متن کامل خبر را در سایت خود درج کرده و بخش جذاب و مهمی از آن را در قالب خلاصه اخبار در ایمیل خبری منتشر کنید. باید بتوانید کاربران را به پیگیری ادامه اخبار از طریق سایت خود مشتاق کنید. ایمیل های خبری و تبلیغاتی به دلیل استفاده زیادی که دارند گاهی اوقات از سوی کاربران مورد کم توجهی واقع می شوند و به همین دلیل اشاره می کنیم که باید جذابیت های بصری و محتوایی را در طراحی و تولید ایمیل در نظر بگیرید. تولید یک قالب اختصاصی برای ایمیل می تواند آن را از سایرین متمایز نماید. از مطالب خاصی که جلب توجه می کند استفاده کنید. عنوان مطالب را به گونه ای انتخاب کنید که تکراری نبود و بتواند خاص تر به نظر برسد. حتی می توانید از تصاویر جذاب در داخل ایمیل های ارسالی استفاده نمایید.

ایجاد بک لینک رایگان

محتوا نویسی برای دست یابی به بک لینک رایگان، نقاط ضعف و قوت

تا اینجا با محتوا نویسی و روش های مختلف آن برای دریافت بک لینک رایگان آشنا شدیم. حال نوبت آن رسیده تا بررسی داشته باشیم بر نقاط ضعف و قوتی که محتوا نویسی دارد تا در نهایت نتیجه بگیریم که آیا استفاده از محتوا نویسی برای جذب بک لینک رایگان روش مناسبی است یا خیر؟

محتوا نویسی دارای 2 نقطه ضعف اصلی و اساسی است. اولین مشکل وقت گیر بودن آن است. اگر هدف شما تولید یک محتوای با مضمون مناسب و شامل اطلاعات مفید و به روز است، باید بدانید که کار وقت گیری را پیش روی خود دارید. حتی گاهی اوقات برای تولید یک محتوای حرفه ای و مناسب باید هزینه هایی را هم متحمل شوید.

نقطه ضعف دیگری که روش تولید محتوا برای ساخت بک لینک رایگان دارد موضوع مهارت در نویسندگی است. نوشتن یک متن به تنهایی پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. باید توانایی شرح موضوعات مورد نظر را داشته باشید. باید بتوانید کاربران را تحت تاثیر قرار دهید و آن ها جذب مطالب کنید به صورتی که مشتاق شوند بقیه مطلب را نیز از طریق لینکی که شما داده اید بخوانند و این کار، کار آسانی نیست.

اما نقاط قوتی که محتوا نویسی دارد موضوع برند سازی از طریق محتوا و محبوبیت در طول زمان است. هر چه شما محبوب تر و معروف تر باشند امکان دریافت بک لینک رایگان بیشتری را خواهند داشت.

نوشته های مشابه