معرفی وب سایت پنل WebsitePanel

WebsitePanel وبسایت پنل

WebsitePanel به عنوان یک کنترل پنل قدرتمند و انعطاف پذیر ویندوزی است. وب­ سایت پنل کاربران را قادر می­سازد که محیط میزبانی خود را از طریق مدیریت ساده و کلیک بر روی سرورهای ابر خصوصی و برنامه های مختلف ویندوز سرور به راحتی کنترل کنند.

ویژگی­های کنترل پنل استاندارد با این برنامه کاربردی ارائه می­شود. برای مثال: به کاربر اجازه می­دهد تا یک دامنه ، زیر دامنه، وب­سایت، حساب کاربری ایمیل، اکانت FTP، پایگاه داده SQL Server ایجاد و مدیریت کند. همچنین چندین اسکریپت مثل ASP.NET، Classic ASP و PHP 5x و غیره را فعال می­کند. امکاناتی مانند ابزارهای پایگاه داده برای تهیه نسخه پشتیبان، بازگردانی و مدیریت SQL Server کاربران فراهم می­کند. به علاوه به کاربران اجازه می­دهد تا از طریق Microsoft Web App Gallery Service برنامه­ های کاربردی نصب کنند.

یکی دیگر از ویژگی­ های WebsitePanel این است که کنترل پنل ریسلر (Reseller) اضافی را نیز فراهم می­کند و اجازه می­دهد نمایندگی مجاز و فروش برای ایجاد و مدیریت بسته ­های میزبانی خود را برای مشتریان با کنترل پنل مخصوص خود به همراه نام تجاری منحصر بفرد اضافه کنید. در یک رابط واحد، کاربران می توانند سرورها را مستقر کنند؛ آنها می توانند حساب ها، وب سایت ها و صندوق های پستی را ایجاد و مدیریت کنند.

ویژگی های وب سایت پنل:

  • وب­ سایت پنل به طور کامل قابل تنظیم است. با این کنترل پنل، کاربران می­توانند به توسعه ویژگی­ها از قبیل تغییر پلت­ فرم بپردازند تا کسب و کار خود را بهینه کنند.
  • تمام خدمات با استفاده از وب­سایت پنل به صورت خودکار ارائه می­شود. به این معنیست که تمام پیکربندی آن یکسان است.
  • WebsitePanel با اجازه دادن به کاربران برای تقسیم یک شبکه واحد به یک شبکه جداگانه و با اشتراک گذاری امن بهره­ مندی از منابع را به حداکثر می­رساند.
  • فراهم کردن مدیریت به صورت All-in-One. در یک رابط واحد، کاربران می­توانند سرورها را مستقر کنند، آنها می­توانند حساب­ها، وب­سایت­ ها و صندوق­های پستی ایجاد و مدیریت کنند.
  • WebsitePanel به مشتریان این امکان را ­می­دهد تا خدمات خود را با دسترسی به حساب­های خود در داخل آنرا مدیریت کنند. در نتیجه افزایش رضایت مشتری را دربر خواهد داشت.
  • وب­سایت پنل مقرون به صرفه است. هزینه صدوری برای این پنل وجود ندارد و این دلیلی است که کنترل پنل وب­سایت پنل برای ارائه دهندگان خدمات بزرگ و کوچک مناسب باشد.
  • وب­ سایت پنل – WebsitePanel دارای انجمن بزرگیست که در آن توسعه دهندگان متعدد در تمام نقاط جهان برای بهتر شدن روزانه آن تلاش می­کنند و اگر کاربری دچار مشکل شود بستر مناسبی برای درخواست کمک از دیگران است.

 

نوشته های مشابه