معرفی 5 صفحه ساز Drag and Drop برای وردپرس

صفحه ساز Drag and Drop برای وردپرسیکی از مشکلات اصلی کاربران تازه کار وردپرس، طراحی صفحات به صورت حرفه ای و پیشرفته می باشد. یکی از قابلیت های وردپرس که دائمأ در حال پیشرفت می باشد امکان استفاده از افزونه های صفحه ساز است که عمومأ به صورت Drag and Drop توسعه داده شده اند. با استفاده از این صفحه سازها می توانید براحتی و بصورت کشیدن و رهاکردن المان ها ،  صفحه های مدنظر خود را به صورت کاملأ حرفه ای و شخصی و بدون نیاز به دانش کدنویسی طراحی ، ویرایش و منتشر کنید. در این مقاله به بررسی 5 مورد از بهترین صفحه سازهای Drag and Drop وردپرس پرداخته ایم.

برای بسیاری از کاربران که قصد دارند از سایت سازهایی مانند Weebly و Wix به وردپرس منتقل شوند ،  این سوال دائمأ تکرار می شود که آیا در وردپرس نیز می توان به صورت Drag and Drop صفحه ایجاد کرد؟

با استفاده از این صفحه سازها می توانید بسادگی هر المانی را در سایت قرار دهید و اجزایی مانند ستون ،پس زمینه ، پارالاکس، اسلاید و… را به صورت Drag and Drop به سایت اضافه کنید.

 

Beaver Builder

صفحه ساز Beaver Builder

Beaver Builder یک افزونه صفحه ساز حرفه ای بصورت Drag and Drop است و شاید بتوان گفت سریعترین صفحه ساز موجود در مارکت های وردپرس می باشد.

رابط کاربری این صفحه ساز دارای گرافیک بسیار جذابی می باشد. همچنین می توان گفت که این افزونه با بسیاری ازقالب ها معتبر سازگاری دارد.

 

Elementor

افزونه صفحه ساز Elementor

Elementor یکی از قویترین صفحه سازهای وردپرس است و امکان ایجاد صفحات ریسپانسیو با سرعت بالا به سادگی از طریق آن میسر است.

این صفحه ساز به صورت کاملأ live صفحات را ایجاد می کند و همچنین از طریق آن میتوانید افزونه های موردنظر خود را به صورت Drag and Drop به صفحات خود اضافه کنید.

 

Divi

صفحه ساز Divi وردپپرس

Divi یک صفحه ساز drag and drop برای وردپرس است که استفاده از آن بسیار ساده و سریع می باشد. امکان طراحی بیش از 20 نوع صفحه و templates مختلف برای سایت های متنوع ، دیگر قابلیت این افزونه است. همچنین امکان ایجاد templates شخصی و انتقال templates بین سایت های مختلف با استفاده از این صفحه ساز نیز وجود دارد.

 

Themify Builder

افزونه Themify Builder

در صورتیکه از قالب وردپرسی Themify استفاده می کنید ، حتمأ با صفحه ساز مخصوص این قالب که Themify Builder نام دارد نیز برخورد کرده اید. این صفحه در واقع قسمتی از این قالب می باشد که با نصب قالب، به پیشخوان وردپرس شما افزوده می شود.

با استفاده از این صفحه ساز می توانید به سادگی المان ها و عناصر مدنظر خود را به صفحات سایت بیافزایید.

با استفاده از امکان ویرایش صفحات به صورت live ، می توان تغییرات را به سادگی بر روی سایت اعمال کرده و نتیجه آن را به سرعت مشاهده کنید.

 

Page Builder by Site Origin

صفحه ساز Page Builder by Site Origin

این افزونه با بیش از یک میلیون بار نصب ، یکی از محبوبترین صفحه سازهای وردپرس است. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن را می توان رایگان بودن آن عنوان کرد که تمامی قابلیت ها و امکانات آن کاملأ بصورت رایگان می باشد.

سازگاری آن با اکثر قالب های محبوب و استاندارد را می توان دیگر ویژگی این افزونه نامید. قابلیت undo / redo کردن تغییرات در افزایش محبوبیت این افزونه تأثیر فراوانی داشته است.

این افزونه را میتوانید از مخزن وردپرس دانلود و نصب نمایید.

 

نوشته های مشابه