پلاگین پیام صوتی برای وردپرس

افزونه پیام صوتی برای وردپرس

آیا شما به دنبال بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس می گردید؟ اضافه کردن امکانات صدا یا تصویر به وبسایت شما می تواند به جذابیت بیشتر آن کمک کند. در این مقاله ما بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس را گلچین کرده ایم تا شما از آن ها برای جذاب تر کردن سایت خود استفاده کنید. برای آشنا شدن با این افزونه های کاربردی با ما همراه باشید.

Joy of Text

پلاگین Joy of Text

اولین موردی که در لیست بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس ما قرار گرفته است، افزونه کاربردی Joy of Text است. این افزونه یکی از افزونه های رایگان وردپرس برای ارسال پیام صوتی است. علاوه براین Joy of Text به شما این امکان را می دهد که گروه هایی را ایجاد کنید و پیام های صوتی خود را برای چندین کاربر با یک کلیک ارسال کنید. این گروه ها قابلیت حذف و اضافه کردن کاربران را دارند. همچنین شما می تواند پیام های متنی را به پیام های صوتی تبدیل کند. این افزونه دارای نرم افزار زبان قدرتمندی است و می تواند حتی پیام های شما را به زبان مختلف ترجمه کند.

از دیگر ویژگی های خوب این افزونه این است که با woocommerce محبوب ادغام می شود. این موضوع به این معنا است که شما می توانید با مشتریان خود از طریق پیام های صوتی برای ترغیب ارتباط برقرار کنید. همچنین به شما اجازه می دهد تا افزونه صوتی خود را شخصی سازی کنید. این امکان سبب می شود که افزونه Joy of Text بتواند حتی از تگ ها برای خواندن نام مشتری و شماره او استفاده کند.

این ویژگی ها و ویژگی ها که بیشتر در نسخه پرمیوم این افزونه موجود است Joy of Text را به یکی از بهترین افزونه های پیام صوتی در وردپرس تبدیل کرده است.

SpeakPipe

پلاگین SpeakPipe

SpeakPipe یک سرویس آنلاین است که به مشتریان وبسایت شما اجازه می دهد تا از طریق سایت ، پیام های صوتی خود را برای شما ارسال کنند. این افزونه ویژگی های زیادی برای قرار گیری در لیست بهترین افزونه های پیام صوتی در وردپرس دارد. SpeakPipe در واقع از افزونه وردپرسی خود برای اتصال و دسترسی سایت شما به سرویس آنلاین SpeakPipe استفاده می کند.

این افزونه به شما اجازه می دهد تا به سادگی از کاربران خود پیام های صوتی دریافت کنید. همه این پیام های صوتی به صورت خودکار در صفحه کاربری شما در سرویس SpeakPipe ذخیره می شود. بهترین قسمت این نرم افزار که آن را به یکی از بهترین افزونه های پیام صوتی تبدیل کرده است این است که کاربران برای ارسال پیام صوتی لازم نیست عضو جایی شوند.

سایت های پادکست و میزبان ویدیو به صورت معمول از این افزونه برای دریافت نظرات و سوال های مخاطبان و کاربران خود استفاده می کنند.

Heyoya

پلاگین Heyoya

یکی دیگر از موارد موجود در لیست بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس ، افزونه محبوب Heyoya است. Heyoya در واقع یک افزونه برای ایجاد نظرات و بررسی ها به صورت صوتی در وردپرس است. این افزونه به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد تا در قسمت نظرات، پیام های صوتی ارسال کنند. همچنین شما می توانید تعداد بی نهایت نظر و کامنت صوتی را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. این موضوع به افزایش میزان درگیر شدن کاربران با سایت و جذابیت آن به علاوه بهبود سئو سایت شما کمک می کند.

Heyoya از امکانات قوی ای برای پشتیبانی از پیام های صوتی، تصویری و متنی برخوردار است.  علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا نظرات و بررسی های کاربران خود را در کانال های شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

شما می توانید نظرات را در پیشخوان وردپرس خود مدیریت کنید و بهترین پیام های صوتی را در سایت خود نمایش دهید. توسعه دهندگان این افزونه ابزار های ساده ای با قابلیت شخصی سازی در کنار این افزونه ارائه کرده اند. این ابزار ها می تواند به شما کمک تا نظرات صوتی و تنظیمات آن ها را تغییر دهید.

همانطور که می بینید قطعا Heyoya شایسته حضور در لیست بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس است. علاوه بر ویژگی های گفته شده ویژگی های کلی و کوچکتری نیز در این افزونه وجود دارند که آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده اند.

Pipe

پلاگین Pipe

اگر به دنبال یک افزونه مولتی مدیا برای وب سایت وردپرسی خود هستید احتمالا Pipe بهترین گزینه برای شما است. این افزونه قطعا شایستگی حضور در لیست بهترین افزونه های پیام صوتی در وردپرس را دارد. Pipe یک افزونه وردپرسی برای ضبط پیام های صوتی و تصویری است. با استفاده از این افزونه شما می توانید به بازدیدکنندگان و مشتریان خود این امکان را می دهید که به راحتی پیام های صوتی خود را برای شما ارسال کنند و در وب سایت شما قرار دهند. شما می توانید پیام های صوتی و تصویری ارسال شده را از طریق پیشخوان وردپرس مدیریت کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده این افزونه این است که از بیشتر فرمت های محبوب نظیر mp3، mp4، mov، flv و … پشتیبانی می کند.

Pipe علاوه بر این ویژگی های بی نظیر دیگری دارد که آن را به یکی از محبوب ترین افزونه های پیام صوتی در وردپرس تبدیل کرده است. این افزونه به خوبی با تمامی قالب های وردپرسی کار می کند. همچنین این افزونه توانایی ادغام با بسیاری از افزونه های فرم ساز وردپرس را دارد. به همین دلیل کاربران شما می توانند فایل های صوتی و تصویری خود را ضمیمه فرم های سایت شما کنند. در نهایت شما نیز قادر خواهید بود که پیام های صوتی و تصویری خود را به تمام صفحات سایت خود اضافه کنید.

Twilio

پلاگین Twilio

Twilio یکی از بهترین افزونه های پیام صوتی برای وردپرس است. Twilio در واقع یک افزونه تماس صوتی است. شما می توانید یک دکمه ساده برای تماس صوتی در سایت خود قرار دهید و خریداران شما می توانند با کلیک کردن بر روی این دکمه با شما ارتباط برقرار کنند. برای این کار کافی است که آن ها شماره خود را در یک فرم وارد کنند و Twilio شما یا یکی از مدیران سایت را به صورت خودکار به آن ها متصل کند.

این افزونه دارای تنظیمات ساده ای برای مدیریت تماس های شما است. از دیگر قابلیت های این افزونه قابلیت ادغام با wooCommerce و امکان ایجاد ارتباط از طریق صفحه محصولات شما است.

CometChat

پلاگین CometChat

آخرین افزونه در لیست بهترین افزونه پیام صوتی برای وردپرس CometChat است. این افزونه یک سرویس درگیر کننده کاربران است و می تواند افراد مختلف در سایت را با امکاناتی نظیر چت متنی و صوتی تصویری به یکدیگر متصل کند. این سرویس به صورت پولی عرضه شده اما یک نسخه رایگان مدت دار هم دارد.

 

نوشته های مشابه