5 ماژول ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس

ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس می تواند آخرین پست های منتشرشده در سایت را به کاربران اطلاع دهد و این مورد برای جذب افرادی که نسبت به دریافت سریع آخرین اخبار ، تخفیف ها و آموزش ها حساس هستند می تواند به شما کمک کند.

ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس برای گوشی های هوشمند با توجه به قابلیت این گوشی ها در نمایش نوتیفیکشن به کاربر حتی در زمان بسته بودن مرورگر می تواند اقدام هوشمندانه ای برای سایت شما باشد.

در این پست به بررسی و معرفی 5 افزونه ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس پرداخته ایم. با ما همراه باشید…

1 – افزونه Pushed

افزونه Pushed هوشمندترین افزونه ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس است که به سادگی می توانید به ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت خود بپردازید. این افزونه بر روی پلت فرم های دسکتاپ ، اندروید و iOS به درستی کار می کند.

2 – افزونه Push Monkey

افزونه Push Monkey برای ارسال نوتیفیکیشن به طور مستقیم به کاربرانی که از طریق رایانه های شخصی و لپتاپ ها وارد سایت شما می شوند مناسب است. بسیاری از مرورگرهای جدید این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده اند که به سادگی از منتشر شدن مطالب جدید در هر سایت با استفاده از ارسال نوتیفیکیشن مطلع شوند و از این طریق می توانید از تعداد کاربرانی که نسبت به انتشار محتوای جدید در سایت شما پیگیر و علاقه مند هستند ، آگاهی پیدا کنید.

3 – افزونه Proximi

افزونه Proximi بر روی پلت فرم اندروید ، مرورگر گوگل کروم (نسخه موبایل و دسکتاپ) و مرورگر Safari (نسخه دسکتاپ) به خوبی ارسال نوتیفیکیشن به کاربران را انجام می دهد و به وبلاگ نویسان وردپرس این اجازه را می دهد که ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس را بر اساس اطلاعات جغرافیایی کاربران به سادگی انجام دهند. این اطلاعات جغرافیایی از کاربرانیکه از سایت بازدید کرده اند دریافت و ذخیره می شود. قابلیت دیگر این افزونه امکان قراردادن لوگوی سایت یا شرکت شما بر روی نوتیفیکیشن ارسالی است.

4 – افزونه Delite Studio

افزونه Delite Studio برای ارسال نوتیفیکیشن در دیوایس های اندروید و iOS مناسب است و با ایتفاده از این پلاگین می توانید کاربران سای را در رابطه با انتشار محتوای جدید در سایت آگاه سازید و میزان مشارکت کاربرها در سایت را افزایش دهید.

5 – افزونه OneSignal

افزونه OneSignal ارسال نوتیفیکیشن در مرورگرهای Safari ، Mozilla و Chrome را پشتیبانی می کند. با این افزونه می توانید به آسانی کاربران سایت را برای مطلع شدن در کمترین زمان ممکن نسبت به انتشار محتوای جدید در سایت مطلع سازید. این مورد را می توان معروفترین پلاگین ارسال نوتیفیکیشن در وردپرس نامید که استفاده های فراوانی در سایت های وردپرسی دارد.

نوشته های مشابه