آموزش نحوه غیرفعال کردن خطاهای PHP در وردپرس

غیرفعال کردن خطاهای PHP در وردپرسغیرفعال کردن خطاهای PHP در وردپرس یکی از سوالات کاربران این سیستم مدیریت محتوا است. هشدارها و پیغام های PHP به توسعه دهندگان کمک می کند که خطاهای کدهای خود را برطرف نمایند. با این حال اگر این خطاهای PHP برای همه بازدیدکنندگان وبسایت قابل مشاهده باشد ، امری غیر حرفه‌ای به نظر می رسد. در این مقاله چگونگی غیرفعال کردن خطاهای PHP در وردپرس بررسی خواهد شد.

چرا باید خطاهای PHP را در وردپرس غیرفعال کرد؟

خطاهای PHP که در سایت وردپرس مشاهده می شوند معمولا هشدارها و اعلان ها هستند. این خطاها مانند خطاهای داخلی سرور، خطاهای دستوری و یا fatal errors نیستند که بارگیری وبسایت شما را متوقف کنند.

هدف این خطاها کمک به توسعه دهندگان برای رفع اشکال مربوط به کدهای آنهاست. توسعه دهندگان پلاگین و قالب ها برای بررسی سازگاری و انتخاب بهترین روش به این اطلاعات نیاز دارند.

بنابراین، اگر شما درحال توسعه یک تم، پلاگین، و یا وبسایت سفارشی نیستید، بهتر است این خطاها را غیر فعال کنید. چرا که اگر این خطاها برای تمام بازدید کنندگان نمایش داده شود، چنین به نظر می رسد که کار شما بسیار غیرحرفه‌ای است.

خطاهای PHP در وردپرس

اگر خطایی مانند شکل بالا در سایت خود را مشاهده کنید، ممکن است بخواهید به توسعه دهنده تم یا پلاگین مربوطه اطلاع دهید. آن ها می توانند با انجام اصلاحات ، خطای مذکور را رفع کنند. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که نمایش این خطاها را غیر فعال کنید.

در ادامه چگونگی غیرفعال کردن خطاها ، پیغام ها و هشدارهای PHP در وردپرس توضیح داده می شود.

غیرفعال کردن خطاهای PHP در وردپرس

در این قسمت، شما باید فایل wp-config.php را ویرایش کنید. درون فایل wp-config.php، خط زیر را دنبال کنید:

1- define(‘WP_DEBUG’, true);

همچنین ممکن است این خط قبلا به صورت false قید شده باشد. در این صورت، کد زیر را مشاهده خواهید کرد:

1- define(‘WP_DEBUG’, false);

در این صورت، شما باید این خط را با کد زیر جایگزین کنید:

ini_set(‘display_errors’,’Off’);

ini_set(‘error_reporting’, E_ALL );

define(‘WP_DEBUG’, false);

define(‘WP_DEBUG_DISPLAY’, false);

فراموش نکنید، تغییرات خود را ذخیره کنید و فایل wp-config.php خود را در سرور آپلود کنید. اکنون اگر از وبسایت خود دیدن کنید خواهید دید که خطاهای PHP، اعلان ها و هشدارها از وبسایت شما ناپدید شده است.

فعال کردن خطاهای PHP در وردپرس

اگر شما روی یک وب سایت در سرور محلی کار می کنید و یا درحال تمرین هستید ، ممکن است بخواهید گزارش خطای PHP را فعال کنید. در این صورت شما باید فایل wp-config.php خود را ویرایش کنید و کد قبلی را با کد زیر جایگزین کنید:

define(‘WP_DEBUG’, true);

define(‘WP_DEBUG_DISPLAY’, true);

این کد به وردپرس اجازه می دهد دوباره خطاهای PHP ، هشدارها و اعلان ها را نمایش دهد.

نوشته های مشابه