واقعی ترین طالع بینی سال ۲۰۱۸ با تحلیل هوش مصنوعی AI

اکثر مردم اذعان دارند که طالع بینی علمی دقیق نیست. اولا، ریشه های آن به به عصر حجر برمی گردد. دوما،  تمام این “قوچ ها” و “کمانداران”، برآمده از تخیل است که با کشیدن خطوط نامرئی بین ستارگان ایجاد شده است.

اما هر کس تفسیر خود را از آسمان شب دارد. برای بعضی ها، ستاره ها مانند حفره ها در کارت پانچ اند (برای کسانی که کارت های پانچ را می شناسند) شبیه هستند. برای دیگران، آنها شاخ های شعله ور گوزن کیهانی هستند که به آب نگاه می کنند. گروه سوم نور را در پنجره های ساختمان های نامرئی می بیند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم اولین طالع بینی عینی که صورت فلکی های آن توسط ذهن انسانی ساخته نشده است را تالیف کنیم. در اینجا الگوریتم هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بر اساس حجم بسیاری از داده ها درباره اشیا تصادفی و داده های غیر شخصی از شبکه امنیتی کسپرسکی این طالع بینی را می سازد.

درست است، نتیجه ممکن است باعث شود که برخی بپرسند، هوش مصنوعی AI به چه معناست؟ شاید به معنای حماقت مصنوعی Artificial Imbecile باشد. شاید. اما ما از این موضوع میگذرم؛ شما خودتان قضاوت خواهید کرد.

 

چوب‌پنبه‌بازکن (Corkscrew)

طالع بینی ماه دی ( ۲۲ دسامبر – ۹ ژانویه )

طالع بینی دی ماه

صورت فلکی چوب پنبه بازکن، نماد شروع سال نجومی است. این نشانه ای از نوسازی و کشف است. هنگامی که خورشید وارد این صورت فلکی می شود، مردم جشن می گیرند و از آن لذت می برند، هرچند که همیشه نمی توانند توضیح دهند چرا.

متولدین این صورت فلکی، اغلب می دانند که چه چیزی را باز کنند و چه چیزی را باز نکنند. یک مثال واضح پاندوراست که در صورت فلکی دیگری به دنیا آمده بود ( اشاره به افسانه پاندورا که جعبه ی شر را باز کرد و بدی ها به جهان سرایت کردند). امسال، کسانی که تحت این صورت فلکی به دنیا آمده اند، باید به شدت مراقب فایل های جاسازی شده در پیام های غریبه و بطری های بدون برچسب باشند. اگر در آسیا متولد شده اید سعی کنید این صورت فلکی را با خورشید مقارن کنید. اگر موفق نشدید دوباره سعی کنید.

 

نوازنده سیار ارگ دستی(Organ-grinder)

طالع بینی متولدین از ۲۰ دی الی ۹ اسفند (۱۰ ژانویه – ۲۸ فوریه)

طالع بینی ماه بهمن

زمانی که خورشید از این صورت فلکی عبور می کند، موجب نغمه ای غمناک در آسمان می شود. این نغمه تحت شرایط خاص و زمانی که صورت فلکی دیده شود، قابل شنیدن است. (در برخی کشور ها غیرقانونی است)

کسانی که تحت این صورت فلکی متولد شده اند، ممکن است امسال قربانی زورگیری سایبری شوند. می پرسید منظورم چیست؟ شما کند ذهنید؟ می گویم ممکن است به صورت آنلاین اخاذی شوید! باج افزار و دیگر اخاذی های اینترنتی. پس مراقب باشید

 

چرخ دنده (Cogwheel)

طالع بینی متولدین ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه – ۲۹ فوریه)

طالع بینی ماه اسفند

 

چند سالی است که خورشید کاملا صورت فلکی چرخ دنده را نادیده می گیرد. اخترشناسان هیچ توضیحی برای این پدیده نداشته و فقط پرت و پلا می گویند. ستاره شناسان حتی سعی هم نمی کنند. درواقع علت این است که برخی از دنده ها شکسته اند و ممکن است موجب لغزش شود.

اگر متولد این صورت فلکی هستید، امسال، سال شما نیست. ممکن است برخی از فایل های مهم سیستم خود را از دست بدهید. نیمه پر لیوان آن است که این سال احتمال ندارد که عکس های تولدتان توسط باج افزار، رمزنگاری شوند. بنابراین خوشحال باشید!

 

سیلندر توخالی با قطر ۳.۳۲ متر (Hollow cylinder)

طالع بینی ماه بعد از اسفند (۳۰ فوریه – ۳۱ فوریه)

طالع بینی ماه اسفند 2

به طور جدی، “سیلندر توخالی با قطر ۳.۳۲ متر” واقعا نمی تواند یک صورت فلکی نامیده شود؛ زیرا هیچ ستاره ای ندارد. بنابراین، خورشید سعی می کند که به این منطقه بی توجه باشد. خیلی سخت است که تحت این صورت فلکی سیلندر توخالی متولد شد، اما افرادی که تمایل دارند منحصر به فرد باشند می توانند.

اگر شما متولد این صورت فلکی هستید، خبرهای بدی برایتان دارم. دقیقا نمیدانم چه هستند اما خبر خوب این است که چیزی برای ترس در مورد مسائل مالی ندارید. شما می توانید تمام نرم افزارهای امنیتی از قبیل آنتی ویروس را غیرفعال کنید و اطلاعات حساب خود را به صورت آنلاین منتشر کنید. فراموش نکنید که کد CVC پشت کارت اعتباری خود را اضافه کنید! مهمتر از همه آنکه به کسی که آرد را میجود اعتماد نکنید!

 

دایره زنگی (Tambourine)

طالع بینی نزدیکی های فروردین تا ۲۳ فروردین (۱ مارس – ۱۲ آوریل)

طالع بینی دقیق

هنگام ورود به این صورت فلکی، خورشید نغمه متفاوتی از باباکرم را ایجاد می کند. صدا حتی در فضا میتواند شنیده شود، اگر شنیده نشد به خاطر خلاء است. افرادی که در این صورت فلکی متولد شده اند، از زمان بسیار قدیم، مدیران سیستم و تحلیلگران ویروس خوبی بوده اند. البته نه همه شان.

امسال همه چیز را درباره کلیک دزدی (clickjacking) یاد می گیرید. اولا این دانش شما را برای مقابله با تهدیدات آماده می کند. دوما این به  Kaspersky Daily کمک می کند تا به هدف خود رسیده و همه چیز را وارد دانشنامه کند.

 

گروه سازهای بادی-برنجی (Brass Band)

طالع بینی ۱۴ فروردین تا ۲۴ خرداد (۱۳ آوریل – ۱۴ ژوئیه)

دقیق ترین طالع بینی

یکی از بزرگترین صور فلکی، گروه سازهای بادی برنجی، نیمی از طاق آسمان را مسدود می کند. خورشید به آرامی وارد این صورت فلکی می شود. بنابراین، افرادی که در این صورت فلکی متولد شده اند، دارای انواع ویژگی ها هستند و واقعا هیچ چیز مشترک ندارند.

اگر شما تحت این برج متولد شدید، هر چیزی میتواند برای شما اتفاق بیفتد. پس آماده باشید. در این سال، گل کلم نشانه شانس شما می تواند باشد، یا شاید یک میله ۴۰ سانتی . همچنین به شما توصیه می شود حساب خود را از شبکه های اجتماعی حذف کنید. و البته نه فقط به شما!

 

سر اسب (Horse’s Head)

طالع بینی ۲۵ خرداد ماه الی ۷ تیر ماه (۱۵ ژوئیه – ۲۸ ژوئیه)

طالع بینی خرداد و تیر

به نظر می رسد که سر اسب در آسمان شب به گروه سازهای بادی-برنجی نگاه می کند و می پرسد: “چه کسی آنجاست؟” در ابتدا ممکن است بیشتر شبیه یک  نوازنده ویولن سل باشد، اما بعد معلوم نیست چرا او ویلن سل ندارد و بعد آنکه چرا یک نوازنده ویلن سل در گروه سازهای بادی-برنجی است!

به نظر می رسد که ستارگان از متولدین اواخر خرداد می پرسند “چه کسی آنجاست؟” برای آنکه تضمین کنید سال خوش شانسی است، مودب و پاسخگو باشید. بهترین کار این است که از راه دور جواب بدهید. مراقب سرقت هویت توسط هکرها باشید. خیلی بد است که کسی دیگر به جای شما جواب دهد. به طور کلی، این یک نکته مفید برای تمام زندگی تان است.

 

گروه سازهای بادی-برنجی در میان پرده (Brass Band after the intermission)

طالع بینی ۸ تیر الی ۲۶ مهر ماه (۲۹ ژوئیه – ۱۸ اکتبر)

طالع بینی جالب

به طور کلی از اول بخوانید. همه آنچه گفته شد برای متولدین این ماه صادق است.

 

Socket Spanners

از ۲۷ مهر ماه ۴ آذرماه (۱۹ اکتبر – ۲۵ نوامبر)

طالع بینی چینی

ستاره های این صورت فلکی به یک تصویر واحد نمی پیوندند. منظورم این است که آنها ادغام می شوند، اما نتیجه انتزاعی است. من فکر می کنم آن ها شبیه مجموعه ای از سوکت اسپنر ها هستند که از جعبه ابزار آسمانی سقوط کرده اند.

متولدین این برج، در سال جاری تمایل به قطع ارتباط دارند. اما یک راه حل ساده وجود دارد: قرار دادن یک ظرف دندان مسواک نشده در زیر بالش خود . هرکاری میخواهید بکنید فقط سرتان را روی این بالش نگذارید. منظور چیست، چرا؟ خب این کار ناراحت کننده و حال بهم زن است.

 

تمساح (Crocodile)

طالع متولدین ۶ الی ۳۰ آذر ماه (۲۶ نوامبر – ۲۱ دسامبر)

طالع بینی آذر

در بسیاری از فرهنگ ها، افسانه ای در مورد تمساحی وجود دارد که خورشید را بلعیده است. آیا فکر می کنید این یک تصادف است که آخرین روز این صورت فلکی، ۲۱دسامبر ، کوتاه ترین روز سال است؟ خوب، بله، این یک تصادف است.

حسادت؟ باید هم حسادت کنید. متولدین این برج به زندگی خوبشان ادامه خواهند داد. در بهار و تابستان باید نگران استخراج کنندگان بیت کوین از وب باشید. این کار به شما کمک خواهد کرد که آنها را پشت دروازه نگه دارید: به جای خنک کننده، یک دستگاه حرارتی بر روی کارت گرافیک خود نصب کرده و به خوبی عایقش کنید. پردازنده گرافیکی بیش از حد گرم خواهد شد، و سپس اینکه مجرمان سایبری از سیستم شما برای ارزکاوی استفاده می کنند یک جوک است! هه هه! حقیقت باید گفته شود: همیشه یک راهکار امنیتی مدرن، موثر خواهد بود.

شاید از خود بپرسید که حالا باید این طالع بینی دقیق را باور کنم یا نه ، شاید هم بپرسید که این چه مقاله ای بود که سایسک منتشر کرده یا کسپرسکی نوشته. هر کدام از سوال ها را که بپرسید چندان در زندگی شما تغییری ایجاد نمی کند، فقط فراموش نکنید که هرگز به کسی که آرد میجود اطمینان نکنید.

نوشته های مشابه