ابزارهای instagram برای افزایش فروش و بازاریابی

ابزارهای اینستاگراماینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی آنلاین پرکاربردی است که گستردگی آن روزبه روز در حال افزایش است. به کمک آن می توانید بنرها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به تبلیغات محصولات و کسب و کار خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. باتوجه به تمایل کاربران به مشاهده بیشتر تصاویر نسبت به ویدئوها، تمرکز عمده آن در بحث تبلیغات بر روی تصاویر محتوا محور است. در این میان استفاده از ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابی آنلاین، جذب مشتری و افزایش فروش محصولات بسایر گیترده شده است. در این مقاله قصد داریم ابزارهای پرکاربردی که سبب بهینه شدن اکانت اینستاگرام می شوند را معرفی نماییم. یقینأ ارائه تصاویر مناسبتر و مدیریت بهتر اکانت در جذب بیشتر کاربران بسیار مؤثر خواهد بود. با ما همراه باشید.

  • فیلترکردن تصاویر :

ابزارهای اینستاگرام برای فیلتر کردن تصاویر

اپلیکیشنی پرکاربرد و بسیار قدرتمند، با امکانات و قابلیت های فراوان که می توانید آنرا براحتی با اکانت اینستاگرام خود لینک کنید و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

در صورتیکه بدنبال ایجاد تصاویر گرافیتی و جذاب با نوشته های خاص هستید و مهارت زیادی در زمینه عکاسی و طراحی ندارید، پیشنهاد میکنیم حتمأ این ابزارها را بررسی نمایید. استفاده از تمامی آنها کاملأ رایگان است.

این برنامه بسیار محبوب، به شما اجازه می دهد تا ازخلاقیت خود استفاده کنید و ویرایش بهتری روی عکس های تبلیغاتی خود داشته باشید. این برنامه برای کسانی که در عکاسی مبتدی هستند، بسیار مفید است و بوسیله آن میتوانید  جملات تبلیغ را به همراه عکس هایی با کیفیت عالی برای بازاریابی بهتر، ارائه دهید. هزینه استفاده از این ابزار ۳.۹۹ دلار است.

در صورتیکه بدنبال فیلترهای بیشتری نسبت به فیلترهای اینستاگرام برای تصاویر خود هستید، این اپلیکیشن برای شما طراحی شده است. هزینه استفاده از آن ۰.۹۹ دلار می باشد.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برخی از ابزارهای مهم و کاربردی فتوشاپ برای روتوش تصاویر را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید و به آسانی با استفاده از آن ها به بهینه سازی تصاویر خود بپردازید. به عنوان مثال در یک کسب و کار خدماتی مانند سالن آرایش، این برنامه  می تواند باعث فروش بیشتر شود. هزینه استفاده از این ابزار ۳.۹۹ دلار است.

  • ابزار Boomrang :

بومرنگ یک ابزار عالی برای ساخت ویدئو و جذب مخاطب است. پیاده سازی یک استراتژی توسعه یافته نیازمند تعامل هرچه بهتر با مخاطبان می باشد. برای انجام این کار می بایست به زبان آن ها سخن بگویید و به گفته ی Liquid Creativity، ویدئو های بومرنگ تبدیل به بخش مهمی از زبان اینستاگرام شده است.

با استفاده از بومرنگ میتوانید ویدئوهای یک دقیقه ای ضبط کنید. این ابزار به این دلیل که صدا ضبط نمیکند نیازی به آماده کردن دیالوگ و صدای پس زمینه نیست. لذا با استفاده از بومرنگ به سادگی میتوانید از محصولات و خدمات خود فیلم کوتاه و جذاب تهیه کرده و آن ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

  • زمانبندی انتشار تصاویر :

ابزار زمانبندی اینستاگرام

درصورتیکه از حساب اینستاگرام خود برای اهداف تجاری و بازاریابی استفاده می کنید، استفاده از ابزارهایی برای زمابندی انتشار تصاویر در مدیریت بهتر اکانت و جذب مخاطب بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

شاید بتوان گفت که این سایت جالب ترین و جذاب ترین سرویس در میان ابزارهای اینستاگرام می باشد. با استفاده از آن می توانید مرجع تلفن چندین وب سایت را برای دسترسی به آنها  پیدا کنید و نیز تبلیغ محصولتان را برای آنها ارسال کنید. هزینه آن 20 دلار در ماه برای یک حساب کاربری اینستاگرام است.

این سرویس به عنوان یک ابزار برای زمانبندی انتشار پست های اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد که همه موارد از قبیل ارسال کردن عکس به چندین حساب، ویرایش عکس ها، تبلیغ کردن، اظهار نظر و موارد دیگر را مدیریت می کند. هزینه استفاده از این ابزار برای یک حساب، 19 دلار در ماه می باشد.

این ابزار علاوه بر اینکه در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد، شبکه های اجتماعی دیگر شما را نیزهمگام سازی می کند. اگرچه شما نمی توانید از طریق آن به طور مستقیم برنامه زمانی انتشار پست ها را تنظیم کنید، اما این قابلیت را دارد که به نظرات کاربران خود پاسخ دهید و لایک های هر پست را بررسی کنید. هزینه آن 19 دلار در ماه است.

  • تشویق کاربران و ارائه پیشنهادات ویژه:

ابزارهای تشویقی اینستاگرام

با استفاده از این ابزارها می توانید پیشنهادات ویژه فروش محصولات خود را به راحتی با مشتریان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

این ابزارها همان چیزی است که شما در اینستاگرام، برای تجارت الکترونیک و تبلیغات نیاز دارید. استفاده از آن برای اینکه مردم محصول مورد نیازشان را از شما خریداری کنند، روشی مناسب است. تصور کنید که کاربری قصد دارد خرید اینترنتی انجام دهد ولی به تبلیغی برخورد میکند که مختص مدت ها قبل بوده است. برخورد با این صحنه بسیار آزار دهنده است.

استفاده از این ابزارهای بازاریابی اینستاگرم بسیار سرگرم کننده است، زیرا به شما این امکان را می دهد، تا محتوای اینستاگرام خود را به گالری های جذاب و کاربردی تبدیل کنید، چیزی که در تبلیغات فیس بوک نیز موجود است. همه این ابزارها توسط تعدادی از شرکت های بزرگی حمایت می شوند که خود آنها نیز از این ابزار برای بازاریابی محصولات شان استفاده میکنند. این ابزار برای تبلیغات و فروش آنلاین لباسهای بوتیک، جواهرات وغیره مناسب است. شروع هزینه در حدود 50 دلار در ماه می باشد.

  • ابزار Instagram Feed WD :

استفاده از پلاگین Instagram Feed WD بسیار ساده می باشد. این پلاگین شما را قادر می سازد تا کاربران و فید های اینستاگرام را تنها با چند کلیک به سایت خود هدایت کنید. شما میتوانید فید هایی با چندین هشتک با ظاهری سفارشی و متا دیتای تصویر را منتشر کنید. برای نمایش فیدهای فیلتر شده می توانید از عملکرد زمینه های شرطی این پلاگین استفاده کنید. می توانید آن را بر روی نام کاربری خاص ، هشتگ ، ذکر ، توضیحات یا لینک رسانه های اینستاگرام قرار دهید.

برخی از قابلیت های این ابزار عبارتند از:

  • مرتب سازی بر اساس گزینه ها
  • ایجاد فید های مرکب و چندگانه
  • وجود تم های کاملاً قابل تنظیم
  • دارای دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • نمایش نظرات اینستاگرام در Lightbox
  • استفاده از ویجت Feed WD Instagram
  • پلاگینی سازگار با سئو و دارای قابلیت تنظیم
  • ابزار Later :

این پلتفرم دارای یک پلن رایگان است که با استفاده از آن میتوانید ماهانه 30 پست را در یک شبکه ی اجتماعی منتشر نمایید. این پلتفرم دارای ابزاری با نام Linkin.bio می باشد که به نمایش فیدهای اینستاگرام شما کمک میکند. این ابزار یک لندینگ پیج می باشد که فیدهای اینستاگرام شما را شبیه سازی کرده و پست ها را در قالب تصویری با قابلیت کلیک نمایش میدهد.

با استفاده از این پلتفرم شما میتوانید دسترسی به تصاویر، ویدئوها و اکانت های اینستاگرام را مدیریت نمایید. در این پلتفرم برای هر اکانت به صورت مجزا کتابخانه ای رسانه ای وجود دارد تا دیگر نیازی نباشد که تصاویر و اطلاعات باقی اکانت های را  با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید. در پلن های Business  این پلتفرم میتوانید چندین اکانت اینستاگرام را مدیریت کرده و در تیم خود مدیرانی جهت تایید محتوا، اعضای تیمی که پست ها را منتشر کنند را میتوانید تعریف کنید.

ویرایشگر قدرتمند فیس بوک :

از آنجایی که فیس بوک، اینستاگرام را خریداری کرده است، می توان تبلیغات اینستاگرام را به نحو بهتری مدیریت کرد. بسیارشگفت انگیز است که بسیاری از افراد بوسیله این ابزار، برای افزایش کلیک خوردن سایت فروش کالا، حساب اینستاگرام خود را به مدیر تجاری فیسبوک خود پیوند می دهند. پس براحتی قابل درک است که تنها با تغییر یک سوئیچ، می توان آگهی های فیس بوک  را به آگهی های اینستاگرام تبدیل کنید. هرگز از این ابزار قدرتمند چشم پوشی نکنید. هزینه استفاده از این ابزار رایگان است.

  • ابزارهای اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل داده ها :

instagram analytics tools

بررسی میزان بهینه بودن تبلیغات ، تحلیل و بررسی داده ها و همچنین یافتن روشهای جدید برای بهبود وضعیت بازاریابی آنلاین از اصولی است که برای هرکمپین تبلیغاتی می بایست اجرا شود. در ادامه به معرفی چند ابزار برای تحلیل و بررسی تبلیغات اینستاگرامی پرداخته ایم:

این ابزار تحلیل و بازاریابی اینستاگرام، به شما کمک می کند که فالوئرهای خود را تحت کنترل در آورید. شما می توانید بفهمید که چه کسی تبلیغات شما را دنبال می کند و چه کسی برای خرید آنلاین از سایت، جزو فالوئرهای اینستاگرام شما می باشد. به علاوه به شما کمک می کند تا قدرت جذابیت بیشتری را برای بازدید کنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنید و به این وسیله، تبلیغ شما نمایش بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد می شود این ابزار را برای افزایش فالوئرهای اینستاگرام و افزایش سطح فروش آنلاین از سایت خود، استفاده کنید. تمامی این قابلیت ها بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان است.

با استفاده از این ابزار می توانید برنامه های زمانبندی و سازماندهی تبلیغات را مدیریت کنید و اثرات موثر اینستاگرام را در کسب و کار خود شناسایی می کند. همچنین به شما در شناسایی روش های مفید برای جذب مخاطب و برندسازی کمک می کند. هزینه آن 81 دلار در سال می باشد.

  • ابزار combin :

Combin یکی از ابزارهایی است که با جذب مخاطبان به صورت ارگانیک سبب افزایش فالورهای اینستاگرام میشود. قابلیت قدرتمند جستجوی این پلتفرم شما را قادر میساز تا اکانت ها و پست ها را از مخاطبان هدف خود از طریق فیلتر های زیر پیدا کنید:

  • هشتک
  • لوکیشن
  • هشتک و لوکیشن
  • در بین فالورها
  • برای رقبای شما کامنت گذاشته اند

با استفاده از این ابزار میتوانید اقدامات جمعی در عملیات فالوکردن، آنفالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن را انجام دهید. همچنین میتوانید کامنت های متعدد با محتوای متفاوت را برای چندین اکانت بگذارید.کلیه عملکردهای اصلی این اپلیکیشن رایگان است و امکان مدیریت 5 اکانت اینستاگرام، افزایش فعالیت های روزانه، به روز رسانی خودکار نتایج جستجو و باقی قابلیت ها برای کاربران پیشرفته در دسترس می باشد.

  • ابزار Linktree :

Linktree یک ابزار رایگان جهت بهینه سازی ترافیک اینستاگرام است. در اینستاگرام امکان قراردهی تنها یک لینک در قسمت بیو وجود دارد. با استفاده از این ابزار نحوه ی عملکرد این لینک را میتوانید مدیریت کنید.

وجود یک لینک در قسمت بیو اینستاگرام به فالور ها کمک میکند تا از محتوای اخیر شما اطلاع پیدا کنند. همچنین میتوانید آن ها را به مقاصد متفاوتی همچون مقالات، فروشگاه، رویدادها، شبکه های اجتماعی و … هدایت نمایید.

اینستاگرام پتانسیل آن را دارد که با استفاده از ابزار صحیح تبدیل به یکی از قدرتمندترین پلتفرم های تجاری دنیا گردد. این شبکه اجتماعی دارای ابزار متفاوتی است که پیشنهاد میکنم اصلا در استفاده از آن ها تردید نکنید. ابزاری که مطابق با نیازهای شماست را پیدا کرده و استراتژی تجاری شبکه اجتماعی خود را ارتقا دهید.

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره و سئو

نوشته های مشابه