انتقال اطلاعات کاربران به خارج

کاربران قدیمی آفاق هاستینگ اطلاع دارند که این مجموعه همواره تاکید بر ارائه خدمات خارج از کشور داشته و سرویس های داخلی را نه به کاربران توصیه کرده و نه خدمات خود را بر اساس حتی نیاز کاربر از داخل ارائه کرده است.

بله. قطعا سرویس های ایرانی با کیفیت از شرکت های مشخصی ارائه میشود که کاربران میتوانند از خدمات ایشان استفاده کنند. نکته جالب ان است که در زمان بروز مشکل در اینترنت کشور، خدمات ایشان همچنان پایدار است، در زمان افت پهنای باند کشور همچنان خدمات ایشان با سرعت مناسب در دسترس است و  … .

شرکت هایی که به صورت مافیایی زیر ساخت های کشور را در دست گرفته و امکانات بسیار ویژه و خاصی از زیر ساخت دریافت میکنند. و مانند گوشی نمایندگان محترم مجلس، اینترنت خاص دارند.

متاسفانه پس از قطعی های اینترنت در سال گذشته ما مجبور به راه اندازی سرور در ایران و انتقال برخی کاربران به داخل کشور شدیم.نگرانی از قطعی اینترنت، عدم دسترسی به وب سایت های فروشگاهی که خارج از کشور میزبانی میشدند و در  نهایت  دیتاسنتر صفر و یک. یکی از فاجعه ترین دیتاسنتر های کشور. بدون قانون و دقیقا مانند نامشان. عملکردی صفر یا یک.

دیتاسنتر صفر و یک با استفاده از خدمات شرکت اسیاتک اقدام به ارائه خدمات اینترنت در کشور میکند که شرایط خوبی برای میزبانی دارد. اما زمانی شرایط سیاه مشخص میشود که تجارت گسترده تر شده و مشکلات نمایان میشوند.بستن سرور بدون اطلاع، محدود سازی ترافیک بدون اطلاع، عدم  جوابگویی در زمان اختلال های مکرر و تاخیر های بسیار زیاد جهت انجام عملیات فورس، تجربه ما برای کاربرانی آینده این دیتاسنتر است. برای کوچکترین مشکل شما درگیر یک روال اداری دولتی میشوید.

سیاست کثیفی به نام ایران اکسس
ایران اکسس شدن مانند همان آتش به اختیار شدن هست. یک سیاست اشتباه و سرخود که به دیتاسنتر اجازه میدهد سر از خود با اطلاعات و تجارت شما بازی کند. جوابگو نیز نباشد..

آفاق هاستینگ از تاریخ 15 مرداد ماه کلیه سرویس های ایران خود در در دیتاسنتر صفر و یک و 2 دیتاسنتر دیگر خاموش و مانند قبل خدمات خود را به خارج از کشور انتقال داد. کاربرانی که تمایل به ادامه خدمات در داخل از کشور هستند میتوانند از خدمات شرکت های شیک، زیبا لوکس و با مسولیت که با یک جستجوی ساده در گوگل در صفحه اول نمایش داده میشوند استفاده کنند.
آفاق هاستینگ 16 ساله اشتباه ارائه خدمات از داخل کشور به صورت مستقیم را مجدد تکرار نخواهد کرد. زیرا بی ثباتی اینترنت کشور، اختلال و قوانین روتینگ بسیار عجیب و احمقانه، بر روی سرویس دهی ما تاثیر مستقیم داشته و این اختلال ها را به پای خدمات ما میگذارند.

از کلیه کاربران که طی 48 ساعت گذشته که بر روی سرور ایران ما میزبانی میشدند و وب سایت های ایشان اختلال کندی و قطعی را تجربه کرده اند پوزش خواسته و به اطلاع میرساند کلیه وب سایت ها بر روی سرور جدید خارج از کشور منتقل و فعال شدند.

کلیه سرور های مجازی نیز در حال انتقال به خارج از کشور هستند که به صورت جداگانه پیگیری خواهد شد.

نوشته های مشابه