روش نمایش سایت در لینک های اول گوگل

نمایش سایت در لینک های اول گوگلنمایش سایت در لینک های اول گوگل می تواند کسب و کار اینترنتی شما را رونق داده و سود زیادی را به همراه داشته باشد. اما چگونه می توان در نتایج گوگل به صفحه اول و بهتر از آن به صدر نتایج رسید؟ راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد ، اگرچه رسیدن به هر هدف بزرگی در کوتاه مدت بسیار سخت و در برخی مواقع غیرممکن است ، اما گاهی میانبر مطمئنی وجود دارد که می تواند شما را سریع تر به مقصد برساند. تبلیغ در گوگل همان میانبری است که باید از آن استفاده کنید.

اهمیت استفاده از تبلیغات گوگل

نمایش سایت در لینک های اول گوگل می تواند بازدید کنندگان شما را چند برابر کند. اما رسیدن به این هدف کار ساده ای نخواهد بود. در حالت عادی برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل سخت گیری زیادی از سوی این موتور جستجو وجود دارد. به همین دلیل برای محبوب شدن نزد گوگل باید تلاش زیادی از خود نشان دهید. رعایت نکات سخت گیرانه سئو نیاز به مدت زمان طولانی دارد. آموزش های زیاد باید ببینید و وقت و هزینه زیادی را صرف تولید محتوا مناسب و طراحی سایت بسیار حرفه ای کنید. اما حتی بعد از انجام همه این کار ها نیز شاید شما باز هم به نتایج دلخواه خود نرسید. مطمئناً سایر رقبا نیز بیکار نخواهند بود و تلاش می کنند که رتبه خود را بهبود دهند. گاهی شما مجبور خواهید بود مدت زمان زیادی را برای رسیدن به نتایج اولیه گوگل صبر کنید و در این مدت سود سرشاری را از دست دهید.

تبلیغات گوگل یک راه میانبر و ساده برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل است. با استفاده از تبلیغات گوگل و رعایت نکات سئو با داشتن محتوای مناسب شما می توانید به سود واقعی خود در کوتاه مدت برسید و تعداد زیادی مشتری بالقوه جدید به دست آورید. به این ترتیب شما می توانید یک راه چند ساله را یک شبه طی کنید.

چگونه از تبلیغات گوگل برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل استفاده کنیم؟

گوگل به شما این امکان را داده است تا با استفاده از سرویس گوگل ادز سایت خود را تبلیغ کنید و مشتریانی که برای کسب و کار خود  نیاز دارید را به دست آورید. برای این کار لازم است ابتدا با سرویس گوگل ادز و نحوه کار با آن آشنا شوید.

گوگل ادز یا سرویس تبلیغاتی گوگل چیست؟

گوگل ادز ابزاری است که شما با بهره گیری از آن می توانید سایت خود را در بالای صفحه نتایج گوگل قرار دهید. شما برای استفاده از گوگل ادز نیاز دارید تا یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. در این کمپین تبلیغاتی شما از گوگل می خواهید در قبال دریافت هزینه ای کاربران مورد نظر شما را به سایت شما هدایت کند. گوگل ادز می تواند نمایش سایت در لینک های اول گوگل را برای شما میسر کند.

کلمات کلیدی نقش مهمی در کمپین های تبلیغاتی دارند. در واقع شما باید کلمات کلیدی مفید و مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و از گوگل بخواهید زمانی که افراد این کلمات یا عبارات مرتبط با آن را سرچ می کنند تبلیغ شما در بالای صفحه به آن ها نشان داده شود.

نمایش سایت در لینک های اول گوگل در زمان جستجوی کلمات کلیدی مفید و هدفمند ، دقیقا همان چیزی است که برای کسب و کار خود نیاز دارید. اما کلمات کلیدی پر بازدید اهمیت بالایی برای سایت های رقیب دارند و احتمالا آن ها نیز برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل به فکر تبلیغات در گوگل افتاده اند.

لوگوی گوگل ادز

تبلیغات کلیکی گوگل و نحوه محاسبه هزینه تبلیغات

تبلیغات گوگل برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل دارای معیار ها و قواعدی است. به این تبلیغات اصطلاحا تبلیغات کلیکی گوگل گفته می شود. دلیل این نام گذاری این است که شما فقط زمانی هزینه تبلیغات را می پردازید که کاربر مورد نظر شما بر روی لینک سایت شما در نتایج گوگل کلیک کند.

گوگل برای تعیین هزینه هر کلیک از مزایده ها استفاده می کند. شما باید بیشترین هزینه ای که حاضرید برای ورود یک کاربر به صفحه خاصی از سایت خود مانند صفحه خرید یک محصول، از طریق تبلیغات در گوگل بپردازید را مشخص کنید. اما این پایان کار نخواهد بود. زیرا عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه تبلیغات شما و همچنین جایگاه شما در تبلیغات موثر هستند.

عوامل موثر بر تعیین هزینه تبلیغات در گوگل:

دو عامل اصلی برای تعیین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل وجود دارد:

  • نمره کیفیت

متاسفانه این تصور غلط در بین برخی از کاربران وجود دارد که در صورتیکه از گوگل ادز استفاده کنند ، الزامی وجود ندارد که بر روی قواعد سئوی سایت خود تمرکز کنند. این تصور کاملا غلط است زیرا در تعیین میزان هزینه تبلیغات در گوگل ، نمره کیفیت هر تبلیغ ، مهمترین فاکتور است. رعایت اصول اولیه سئو برای هر سایت موضوعی است که بر روی افزایش نمره کیفیت تبلیغ اثرگذار است. کلمه کلیدی که برای تبلیغات انتخاب می کنید باید با محتوای سایت شما مرتبط باشد و به خوبی از آن در محتوای سایت استفاده کرده باشید و سئو سایت را بر اساس آن بهبود داده باشید تا امتیاز کیفی بالایی کسب کنید.

  • بیشترین هزینه برای هر کلیک

تبلیغات در گوگل کاملا رقابتی بوده و به صورت مزایده ای انجام می شود. به عبارت دیگر ، هزینه کلیکی که هر تبلیغ برای خود قرار می دهد ، تعیین کننده جایگاه نمایش خود و رقبا می باشد.

تعیین جایگاه تبلیغات در نتایج گوگل

با استفاده از نمره کیفیت و هزینه کلیک ، از طریق فرمول خاصی که در واقع حاصل ضرب این دو عامل است شما امتیازی به عنوان رتبه تبلیغ کسب می کنید و کسی رتبه اول تبلیغات در گوگل را به دست می آورد که امتیاز رتبه تبلیغ بیشتری داشته باشد.

در واقع رتبه تبلیغ عامل سوم تعیین هزینه تبلیغات در گوگل است. زیرا گوگل با استفاده از امتیاز رتبه تبلیغ نفر بعدی و قرار دادن آن در یک فرمول هزینه هر کلیک برای شما را تعیین می کند که معمولا هزینه کمتری از حداکثر هزینه تعیین شده توسط شما است.

چگونه تبلیغات در گوگل را برای سایت خود اجرا کنید؟

تبلیغات در گوگل برخلاف اینکه راه حل ساده و سریعی برای نمایش سایت در لینک های اول گوگل است ، اما استفاده از آن نیازمند برخورداری از دانش و تجربه کافی است. اگر اطلاعات کافی در رابطه با قواعد و تنظیمات گوگل ادز ندارید پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان به صورت شخصی از آن استفاده نکنید زیرا در عرض چند دقیقه می تواند ضرر سنگینی به شما وارد شود. هر چند که محدودیت های زیادی برای استفاده شخصی از گوگل ادز بخصوص برای کاربران ایرانی وجود دارد.

راهکار گوگل برای استفاده شخصی افراد و کسب و کارهای کوچک از گوگل ادز ، بهره گیری از شرکت های همکار گوگل که به عنوان پارتنر رسمی گوگل معرفی شده اند می باشد. این شرکت ها از کارشناسان متعدد ، خبره و با تجربه استفاده می کنند و آزمون های متعدد گوگل را برای کسب این عنوان گذرانده اند.

 

نوشته های مشابه