سرور 40 گیاه

یکی از سوال های پرتکرار در 3 ماهه اخیر در بخش پشتیبانی آفاق هاستینگ در زمینه لوکیشن هایی است که خدمات سرور مجازی از آن ها قابل ارائه است.

چرا از کشور های X Y Z خدمات ارائه نمیدهید ؟

بسیار خوشحال هستیم که کاربران، آفاق هاستینگ را امین خود دانسته و این خدمات را تمایل دارند از آفاق هاستینگ تامین کنند.اینکه آفاق هاستینگ را مشاور خود در زمینه خدمات اینترنتی میدانند افتخاری است که 16 سال برای آن زحمت کشیده شده است. نتیجه این زحمات، همین تیکت هایی است که دریافت میکنیم.

کاربران عزیز و جدیدی که با خدمات ما به تازگی آشنا میشوند، برخی کشور ها زیر ساخت مناسبی برای میزبانی از سرور و خدمات GEO LOCATION ندارند. به صورتیکه شرکت های تجاری همان کشور ها، سرور های خود را در کشور های دیگر میزبانی میکنند ! این کشور ها هیچ جایگاهی در مارکت ندارند.

اما به دلیل جو احساسی کاربران برای بازه ای کوتاه مورد توجه قرار میگیرند. چه کاربرانی؟ کاربران ایرانی و چینی !!!

چرا ؟ بله. جهان سوم. فیلترینگ و حماقت !

در یک بازه مثلا کشور ترکیه در بورس توجه قرار داده میشود و به یکباره این موج فروکش کرده ، آرام شده و مجدد موج دیگری شکل میگیرد. شاید در یک جمله ی کوتاه یک سیاست کلی را بتوان گفت:

آفاق هاستینگ هیچ تمایلی به موج سواری در این شرایط ندارد زیرا ثبات سرور و سرویس ها را در اولویت قرار داده و وظیفه خود را میزبانی از کاربران حرفه میداند، نه کاربران فصلی ! قطعا سود کمتری میکند.

در این موج بازی ها ،سرویس دهنده هایی ظهور میکنند که اگر به لیست فروش آن ها مراجعه کنید فرای عطاری ها هستند که برای HIV هم دارو دارند.روعن نارگیل ندارند اما روغن 40 گیاه دارند. عرق نعنا ندارند. عرق 40 گیاه دارند. از افغانستان و جزیره ی 24 ام ژاپن سرور دارند; و به ناگهان هم خبری از ایشان نیست.

عزیزانی که پس از کنکور ظهور میکنند و پس از اولین میانترم دانشگاه غروب! با پرداخت هزینه ای یک اکانت پیپال میخرند و ارائه دهنده خدمات اینترنتی و سرور میشوند. پولدار و ریچ میشوند. مهندس ه مادرجان میشوند.

آفاق هاستینگ تمرکز خود و زمان پشتیبانی خود را برای کاربران حرفه ای صرف خواهد کرد و هیچ تمایلی به ارائه خدمات از کشور هایی مانند عمان و اسپانیا و استرالیا و … ندارد. کشور بزرگی مانند چین نیز به قدر در خدمات اینترنتی در سطح جهانی مشکل دارد که مجبور به انتقال سرور ها از این کشور به امریکا شدیم. توصیه میشود زیر ساخت تجارت خود را در کشور های حرفه ای بنا کنید. مگر آنکه کاربر فصلی باشید و زیر ساخت های موقت برای کار های بد نیاز داشته باشید.

نوشته های مشابه