معرفی 10 پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس

پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس

اگر به دنبال بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس هستید، پلاگین های مفید و جذاب زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. این مقاله 10 مورد از  بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس که می توانید آن ها را نصب کنید، ارائه شده است.

پلاگین شبکه اجتماعی چه تأثیری بر روی سایت دارد؟

مشکل اصلی بیشتر پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد آن ها است. از آنجایی که این پلاگین ها باید استایل‌شیت ها(stylesheet) و اسکریپت های اضافی را بارگذاری کنند، اغلب سرعت وب سایت را کاهش می دهند. پیشنهاد می شود مقاله تأثیر پلاگین های وردپرس بر زمان لودشدن سایت را مطالعه نمایید.

لازم است شما بین ویژگی ها و عملکرد سایت وردپرس تعادل ایجاد کنید. پلاگین شبکه های اجتماعی با ویژگی های زیاد اگر وب سایت شما را کند کند ، کارایی کمتری داشته و بر تجربه کاربر تاثیر منفی می گذارد. در گام بعدی باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه اجتماعی در وب سایت شما برجسته تر نمایش داده شود. هر چه تعداد گزینه های اضافه شده کمتر باشد ، تاثیری مثبت بر تجربه کاربر خواهد داشت.

بسیاری از پلاگین های شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهد آیکون های اجتماعی را در نوار کناری، زیر مقاله، قبل از مقاله و… نشان دهید. این شما هستید که باید درمورد چکونگی نمایش آن ها در سایت تصمیم بگیرید البته در صورتی که پلاگین این گزینه ها را پشتیبانی کند.

در ادامه، برخی از بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس آورده شده است.

1- EA Share Count

EA Share Count سریعترین پلاگین شبکه های اجتماعی در لیست حاضر بوده که استفاده از آن نیز بسیار ساده است و  تعداد محدودی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی شامل: Facebook، Twitter، +Google، Stumbleupon، Pinterest  و  LinkedIn را پشتیبانی می کند.

در این پلاگین 3 استایل مختلف برای آیکون ها وجود دارد، و شما می توانید نوع نمایش آن ها را انتخاب کنید (قبل یا بعد از محتوا یا به صورت دستی). همچنین می توانید آن را برای انواع پست سفارشی فعال کنید. این پلاگین تلاش می کند تعداد به اشتراک گذاری در شبکه های مختلف را برای هر شبکه و همچنین تعداد به اشتراک گذاری کلی در تمامی شبکه های اجتماعی را به دست آورد.

2- Sassy Social Share

Sassy Social Share ساده ترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس با تنوع زیاد در گزینه ها(options) است. این پلاگین توسط وب سایت شبکه های اجتماعی مختلف پشتیبانی می شود و می توانید آیکون ها را در محتوای پست ها به صورت منوی شناور اضافه کنید.

همچنین قابلیت تعداد به اشتراک گذاری را به صورت کاملأ دقیق نمایش می دهد. با این حال، مانند بسیاری دیگر از پلاگین شبکه های اجتماعی ، لازم است از یک سرویس مجزا برای بازیابی این آمار استفاده کنید.

همانند نوع آیکون، پلاگین همراه با سه سبک اصلی: دکمه های گرد، مربع یا مستطیل است. می توانید در قسمت تنظیمات پلاگین، موقعیت گزینه ها را برای هر دو نوار استاندارد و یا شناور تنظیم کنید.

3- AddtoAny

AddtoAny یک ابزار اشتراک گذاری اجتماعی است که به عنوان یک پلاگین وردپرس نیز موجود است. این پلاگین بسیاری از پلتفرم های شبکه های اجتماعی، نوارهای اشتراک گذاری استاندارد و شناور و یک منوی اشتراک گذاری همگانی را عرضه می کند. همچنین می تواند بدون ایجاد اکانت(حساب کاربری)، تعداد اشتراک گذاری پست ها را نشان داده و یک رابط کاربری برای گوگل آنالیتیکس ارائه دهد.

AddtoAny در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه که دکمه های (گزینه ها، تنظیمات، ابزار ها) اشتراک گذاری جامعی را عرضه می کنند، دارای عملکرد ضعیف تری است.

4- WordPress to Buffer

پلاگین Buffer یک پلاگین شبکه های اجتماعی محبوب است که به شما این امکان را می دهد که پست های خود را در Facebook، Twitter، LinkedIn و … به صورت زمان بندی شده قرار دهید.

این پلاگین به شما اجازه می دهد که به طور اتوماتیک پست های جدید را به اکانت خود اضافه کنید تا در پروفایل شبکه اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شوند.

5- Simple Social Icons

همانطور که از اسم آن پیداست، پلاگین Simple Social Icons آیکن شبکه های اجتماعی را در ویجت نوار کناری نشان می دهد. شما می توانید رنگ ها را انتخاب کرده، سپس URLهای مربوط به اکانت های شبکه های اجتماعی که می خواهید نمایش داده شود را وارد کنید.

این پلاگین از بین تمام سرویس های محبوب و مهم، تعداد محدودی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد. استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

6- Social Icons Widget by WPZoom

پلاگین Social Icons Widget اجازه می دهد تا به راحتی آیکون های شبکه های اجتماعی را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. این پلاگین سه نوع(سبک) آیکون را ارائه می دهد و می توانید از رنگ های سفارشی نیز برای آیکون ها استفاده کنید.

پس از فعال سازی، شما باید به صفحه Appearance>> Widgets رفته و ویجت آیکون های اجتماعی را به نوار کناری خود اضافه کنید. URLهای پیش فرض را با پروفایل های شبکه های اجتماعی خود جایگزین کنید یا برای اضافه کردن سرویس جدید روی “add more” کلیک کنید.

7- WordPress Social Login

آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید که با استفاده از حساب های شبکه اجتماعی خود ثبت نام کرده، وارد سیستم شده و نظرشان را ارائه دهند؟ WordPress Social Login به شما اجازه می دهد که این کار را انجام دهید. با این پلاگین، استفاده و پشتیبانی از طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی بسیار آسان است. همچنین شامل ماژول هایی برای نشان دادن نظرات کاربر، مدیریت کاربر، مدیریت تماس، و یک مولفه BuddyPress است.

8- Revive Old Post

برای جذب و حفظ کاربران در شبکه های اجتماعی، باید به طور مرتب در اکانت خود پست قرار دهید. که لازم است زمان زیادی را صرف کنید، آیا وقت کافی برای این کار را ندارید؟

پلاگین Revive Old Post به شما این امکان را می دهد که به طور اتوماتیک پست های قدیمی را در اکانت شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و اکانت شبکه اجتماعی خود را فعال نگه دارید. همچنین فرصت تعامل و پیدا کردن محتوای محبوب در سایت را به کاربران شما می دهد.

9- Instagram Feed

آیا می خواهید عکس های Instagram خود را در وردپرس نمایش دهید؟ پلاگین Instagram Feed به شما امکان می دهد عکس های اخیر Instagram خود را در وردپرس به زیبایی نمایش دهید. لازم است شما یک token اکانت Instagram ایجاد کنید. سپس، می توانید از کد کوتاه موجود برای نمایش خوراک در هر نقطه از سایت خود از جمله پست ها، صفحات و یا ویجت نوار کناری استفاده کنید. این پلاگین همچنین به شما اجازه می دهد که با سفارشی کردن پارامترهای کد کوتاه چندین feed ایجاد کنید. حتی می توانید چندین اکانت Instagram را برای ایجاد تنها یک feed بکار ببرید.

10- Better Click to Tweet

شاید شما هم جعبه های سفارشی نقل قول را در بسیاری از وبلاگ های محبوب دیده باشید که به کاربران اجازه می دهد به راحتی نقل قول را در توییتر به اشتراک بگذارند. پلاگین Better Click to Tweet به شما اجازه می دهد که به سادگی آیکون های به اشتراک گذاری نقل قول ها در توییتر را به پست وردپرس خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه