معرفی 7 افزونه ساخت جدول در وردپرس – price table

افزونه طراحی جدول در وردپرس

یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس این است که تقریباً کلیه کارها را می توان در ادیتور آن انجام داد اما طراحی جدول جزو مواردی محسوب می شود که انجام آن با ویرایشگر پیش فرض وردپرس پیچیده و سخت می باشد. ادیتور وردپرس از قدرت زیادی برای بهینه سازی متن برخوردار است اما باید گفت در عین حال یکی از نقاط ضعف آن نداشتن امکانات مناسب برای طراحی جداول زیبا می باشد. علی رغم اینکه طراحی جدول برای وردپرس کارها یک امر ضروری به حساب نمی آید اما گاهی اوقات نیاز دارند تا بتوانند در محتوای خود از جداول زیبا و گرافیکی استفاده کنند و برای این کار باید قابلیت طراحی جدول به ویرایشگر وردپرس افزوده شود که در این نوشتار به بررسی و معرفی 7 افزونه طراحی جدول در وردپرس خواهیم پرداخت. باید این نکته را اضافه کرد که توسط ادیتور جدید وردپرس یعنی گوتنبرگ کاربران می توانند اقدام به طراحی جداول مورد نظر خود نمایند که یک پیشرفت بزرگ برای وردپرس محسوب می شود با این حال ما به شما چند مورد از افزونه های طراحی جدول که توسط آنها می توانید طراحی های زیبایی انجام دهید را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از آنها بهره مند شوید چرا که اگر بخواهید به طور دستی اقدام به طراحی جدول در وردپرس نمایید نیاز به کد نویسی داشته و دردسرهای خاص خود را به همراه دارد.

قابلیت های عمده افزونه طراحی جدول در وردپرس:

  • نمایش داده های مرتبط با یک پژوهش در قابل جدول
  • لیست کردن مشخصات محصولات مختلف به شکلی ساده و قابل فهم در جدول بدون نیاز به نوشتن توضیحات اضافی در متن
  • امکان لیست بندی کردن طیف خدمات مختلف و درج کردن قیمت برای هر سرویس به شکلی که کاربر به راحتی متوجه انواع خدمات و قیمت های مربوطه بشود
  • امکان مقایسه انواع خدمات و قیمت ها در یک جدول

مطلب مرتبط  معرفی 5 راهکار تخصصی برای شروع وبلاگ نویسی

 

افزونه TinyMCE Advanced

این افزونه یکی از پرطرفدار ترین ادیتور های وردپرس بوده که امکانات زیادی برای ساخت جدول در وردپرس بدون کد نویسی HTML و CSS را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادیتور این افزونه آیکونی جهت طراحی جداول مختلف تعبیه شده است که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کنید.

افزونه Data Tables Generator by Supsystic

افزونه ساخت جدول Data Tables Generator by Supsystic را می توان نسل جدیدی از ابزارهای ساده و کاربردی طراحی جدول در وردپرس معرفی کرد.در محیط مدیریت وردپرس دقیقا با یک محیط مشابه برنامه اکسل مواجه خواهید شد که باید در آن داده های خود را وارد کنید و سپس سبک جدول و نحوه نمایش و سایر تنظیمات مربوطه را اعمال کرده و در مرحله اخر آن را منتشر نمایید. باید گفت افزونه طراحی جدول Data Tables Generator by Supsystic نسبت به ابزار ساخت جدول در ویرایشگر TinyMCE Advanced  امکانات بیشتر و جذاب تری را در اختیار شما قرار داده و دست شما برای نوع طراحی باز است چرا که این افزونه اختصاصی جهت طراحی جدول در وردپرس ایجاد شده است.

افزونه League Table

این افزونه طراحی جدول در وردپرس یکی از بهترین ها در مجموعه خودش به حساب می آید و داشتن یک ویژگی عالی کمک بسیار خوبی برای وردپرس کاران می باشد. در صورتی که حجم زیادی اطلاعات خارج از وردپرس دارید و می خواهید آن ها را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید یکی از بهترین گزینه ها همین افزونه League Table است. نحوه کار با این افزونه بسیار کاربردی طراحی جدول بسیار آسان بوده به طوریکه کافیست صفحات مد نظر خود را به آن وارد و تنظیمات دلخواه و نحوه نمایش آنها را در سایت اعمال و منتشر نمایید. البته باید این نکته را بیان کرد این افزونه برای ایجاد جداول قیمت گذاری و نمایش لیست قیمت خدمات و یا ایجاد جداول مقایسه محصولات چندان انتخاب خوبی نمی باشد اما در عوض اگر اطلاعاتی در خصوص مشخصات دموگرافیک(جمعیت)، اطلاعات مالی، نمرات و یا رتبه بندی را می خواهید در سایت قرار دهید یک گزینه ایده آل به حساب می آید.

 

افزونه Pricing Table by Supsystic

اگر برای ساخت جدول در سایت وردپرسی خود نیاز به یک افزونه ساده  کاربردی دارید که بتواند در ساخت جدول های جذاب به شما کمک کند و در عین سادگی امکانات تخصصی را در خصوص درج جداول قیمت در اختیار شما قرار دهد، افزونه Pricing Table by Supsystic برای شما طراحی شده است. این افزونه به صورت مشخص برای ساخت جدول قیمت در سایت وردپرسی مورد استفاده قرار میگیرد. این افزونه با قابلیت drag-and-drop کار شما را برای طراحی جدول قیمت راحت کرده و می توانید بدون هیچ گونه دانشی در خصوص کدنویسی جداول قیمت گذاری ریسپانسیو ایجاد کنید.

افزونه Responsive CSS3 Pricing Table

این افزونه نیز برای ایجاد جدول در وردپرس ، بخصوص جدول قیمت گذاری ، گزینه مناسبی بوده و باید گفت اگر دنبال یک افزونه ساخت جدول در وردپرس هستید که بتوانید توسط آن جداول با گرافیک بالا و ظاهری حرفه ای و منحصر به فرد در سایت قرار دهید که با همه مرورگرها و دستگاه ها نیز بدون مشکل دیده شود بنابراین می توان گفت Responsive CSS3 Pricing Table انتخاب مناسبی خواهد بود چرا که مشتریان می توانند کلیه جزییات قیمت گذاری شما را در قالب ظاهری کاربرپسند و گرافیکی مشاهده نمایند.

افزونه TablePress

یکی از حرفه ای ترین افزونه های طراحی جدول در وردپرس بوده که با عملکردی فوق العاده می تواند کمک بسیار خوبی برای طراحی و ساخت جدول در وردپرس باشد. توسط این افزونه می توانید همزمان هم اطلاعات مدنظر خود را به داخل افزونه import کرده و هم می توانید داده های مدنظر خود را به طور دستی برای ایجاد جدول درج نمایید. این افزونه با دارا بودن قابلیت فیلتر کردن جداول، ترتیب نمایش و یا صفحه بندی امکانات حرفه ای را جهت طراحی جدول به شما ارائه می دهد

مطلب مرتبط  بدافزار چیست و چگونه از سایت وردپرسی در برابر آن محافظت کرد؟

 

افزونه wpDataTables

برنامه نویس این افزونه آن را با نام “مدیر داده ها” خطاب می کند. توسط این افزونه نه تنها می توانید داده ها را به صورت گروهی به داخل افزونه import کنید بلکه می توانید با کمک ابزار ویژوال طراحی فوق العاده تعبیه شده در افزونه مشابه Visual Composer جداول سایت خود را طراحی و مدیریت نمایید.

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره و سئو

نوشته های مشابه