چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

روش اجرای کمپین تبلیغات اینستاگرام

 

تبلیغات اینستاگرام

رشد عجیب استفاده از نسل های جدید گوشی های هوشمند و سایر پلتفرم های هوشمند و همراه در سال های گذشته موجب شده تا نیاز به این پدیده بیش از پیش در زندگی افراد احساس شود. امروزه جداشدن از گوشی و نبودن آن در بین اغلب افراد جامعه یک معضل و مشکل محسوب می شود و می تواند هزینه های زیادی برای آنها دربرداشته باشد. بدون شک رشد استفاده از این پدیده ها موجب تغییر شیوه های ارتباطی، رفتاری و سطح نیازها شده است. شبکه های اجتماعی ظهور کردند و توانستند فضایی بسیار عالی برای ارتباطات پرسرعت و بهینه ایجاد کنند. پس از آن بود که کسب و کارها به ناچار به دنبال استفاده ی مفید از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات بودند. بسیاری از کسب و کارها و برندهای بزرگ خیلی زود با این پدیده آشنا شدند و از آن در محیط های مختلف برای ارتقای سطح فروش و سود خود استفاده کردند. کسب و کارهای اینترنتی نیز توانستند به شیوه ای بسیار اثربخش تبلیغات اینستاگرام را در قالب های مختلف مورد استفاده قرار دهند تا اینکه امروزه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به یکی از قطب های اصلی برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل شدند.

این موضوع که چگونه از تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنیم، به میزان آشنایی کافی از امکانات و ابزارهای آن ارتباط دارد. اینستاگرام با استراتژی اشتراک گذاری تصاویر و عکس های کاربران، افزایش تعداد دنبال کننده ها و قراردادن محتواهای ویدئویی و متنی در کنار آنها در اختیار مخاطبین قرار می گیرد. امروزه اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در هر مرحله از فعالیت خود که باشند اقدام به راه اندازی صفحه ی رسمی خود در این شبکه ی اجتماعی می کنند و اطلاعات و داده های جدید خود را برای معرفی و عرضه به کاربران در آن قرار می دهند. این شبکه ی اجتماعی به دلیل عدم فیلترینگ در ایران یک بستر بسیار مناسب و فوق العاده برای کاربران و کسب و کارهایی است که در مناطق مختلف فعالیت دارند. تبلیغات اینستاگرام درحقیقت یک فرصت استثنایی برای کاربران ایرانی است تا بتوانند امکانات و خدمات خود را به کاربران و مصرف کنندگان این محیط عرضه کنند.

جالب است بدانید که تبلیغات در اینستاگرام برای اکثر شرکت ها و فروشگاه ها با حوزه های کاری مختلف ، کارایی دارد و می تواند موجب افزایش بهره وری آنها شود. علاوه براین در محیط های غیرتجاری و غیراقتصادی نیز می توان از تبلیغات اینستاگرام به شیوه ای فوق العاده بهره برد. قدرت بالای شبکه های اجتماعی در انتقال پیام های تبلیغاتی و محتواهای مختلف به گونه ای است که توانسته به محیط های بسیار زیادی راه پیدا کند.

امروزه فروشگاه های مختلف برای عرضه ی محصولات و کالاهای جدید، مراکز خدماتی برای معرفی آخرین و مدرن ترین ابزارهای خدماتی خود، آموزشگاه ها برای ارائه ی امکانات و شرایط آموزشی، باشگاه های ورزشی برای جذب بیشتر مخاطب به منظور معرفی اعضا، کادر تیم و اقدامات انجام شده، مراکز کمک های مردمی و عام المنفعه برای جذب بیشتر  کمک ها و بسیاری دیگر از نهادهای فرهنگی و اقتصادی از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند.

تنوع بالا

بسیاری از کاربران که به طور روزمره وارد محیط شبکه های اجتماعی می شوند تنها با بخش های کوچکی از این ابزار متنوع آشنایی دارند. شاید بتوان گفت اینستاگرام همواره به دنبال ارائه ی بروزترین نسخه های خود با کارایی بهتر است و در این نسخه ها سعی کرده تا تمامی جوانب و زوایا را برای هرچه بهتر شدن محیط برای تبلیغات و ایجاد ارتباطات مختلف درنظر بگیرد. علاوه براین در اینستاگرام با صفحات مختلفی روبرو خواهید شد که می توانند برای تبلیغات مناسب باشند :

– صفحات موضوعی برای تبلیغات

در این صفحات تبلیغات و هزینه های مورد نیاز کمتر از سایر صفحات انجام می شود. این صفحات عمدتاً بر روی یک موضوع خاص تمرکز می کنند و به فرد خاصی تعلق ندارند. در این صفحات تنها تصاویر، متن های سرگرم کننده یا عکس های آموزشی قرار می گیرند.

– صفحات فروشگاهی برای انجام تبلیغات

تبلیغ در این صفحات هزینه ای بیشتر از تبلیغ در صفحات موضوعی دارد چرا که در این صفحات عمدتاً با تعداد کاربران زیادی مواجه هستید. تعداد کاربران زیاد به طور طبیعی شانس موفقیت تبلیغات اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

 

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره و سئو

نوشته های مشابه