یک زمین سوخته!

متاسفانه در حال حاظر با توجه به شرایط اینترنت کشور، کاربران زیادی به دنبال راه اندازی سرویس های وی پی ان شخصی یا تجاری هستند تا بتوانند شرایط اینترنت را بر اساس نیاز خود بهینه کرده و استفاد کنند..

این امر نیازمند سرور مجازی ای پی و نرم افزار است که به لطف گیت هاب مدت زمانی است که مهندسین زیادی در حوزه اینترنت و وی پی ان در کشور همانند قارچ سبز شده اند. این عزیزان سرور هایی با اجاره ماهانه 300 هزارتومان تهیه و بالغ بر 10 میلیون تومان سود از این سرورها به جهت فروش خدمات مربوطه کسب میکنند. سودی که سرویس دهنده حتی بخش کوچکی از ان را نیز نخواهد داشت اما بزرگترین ضرر ها را تجربه خواهد کرد.

مشکل زمانی برای سرویس دهنده رخ میدهد که این عزیزان با آِی پی سرور ها کاری میکنند که در شبکه کشور فیلتر شده و عملا برای سرویس دهنده غیر قابل استفاده شود. تاکید میشود: عملا برای سرویس دهنده غیر قابل استفاده شود.این مسله یعنی متضرر شدن یک سرویس دهنده. یعنی سرویس دهنده امکانات خود را با قیمتی نزدیک ارزان در اختیار یک فرد قرار دهد و ایشان امکانات شما را خراب کند و فرار کند. بله فرار کند. طلبکار شود. مانند کودکی که زنگ منزلی را میزند و از فاصله چند ده متری ناسزا میگوید و فرار میکند !

سرویس دهنده ایرانی میماند و یک زمین سوخته.سودی کم و ضرری زیاد برای مالک و سودی زیاد و ضرری نزدیک به صفر برای…. همانند داستان دلال های ماشین و ملک.! (جهت افزایش تجربه حتما یکبار با ایشان هم صحبت شوید تا با جنبه های جدید انسانی آشنا شوید)

کاربری داشتیم که مطلع بودیم 25 میلیون تومان از آن سرور مجازی درآمد دارد و به خاطر پنجاه هزار تومان افزایش قیمتی که ما بر روی سرور های مجازی داشتیم به شدت ناراحت شده اند.همانطور که “سرور” از دید ایشان یعنی وی پی ان سرور، مشتری مداری نیز از دید ایشان تعریف های جدید و من درآوردی بر اساس نظرات شخصی دارد. هزینه 100000 تومانی آی پی زیاد و غیر قابل باور است! ا یپی باید مانند آدامس زیر گیشه ما باشد و مانند اپراتور 24 ساعته ایرانسل، 24 ساعته اماده سرویس دهی به ایشان برای ای پی باشیم.

مشتری هایی کم سود و به شدت پردردسر که باعث کندی روند پشتیبانی و خدمت رسانی به دیگر کاربران میشوند. عطای شما را به لقای شما بخشیدیم.

به اطلاع میرساند:

  • به جهت جلوگیری از فیلتر شدن سریع تعداد محدود ای پی که در اختیار داریم
  • حفظ کیفیت سرویس ها
  • امکان سرویس دهی به کاربران قدیمی و واقعی آفاق هاستینگ
  • حذف کاربران سودجو و بی منفعت
  • امکان ارائه سرویس به کاربران سالم صاحبان کسب و کار ها، مدیران وب سایت ها و …
  • حذف تیکت های اضافه و حذف صورت مسله

از تاریخ 20 آگوست تحت هیچ شرایطی تا اطلاع ثانوی آی پی اضافه در اختیار سرور های وی پی  ان قرار نخواهد گرفت.

آفاق هاستینگ تمایل به سرویس دهی به کاربران مفت بر نداشته و خدمات خود را در سطح عالی به کاربران حرفه ای همچون گذشته ارائه خواهد کرد.

این مسله شامل سرویس هایی است که از این تاریخ به بعد نیازمند ای پی بوده و سرویس های فعلی را شامل نخواهد شد.

در صورت بسته شدن آی پی،  کاربر میتواند سرویس جدید سفارش دهد.

همکاران و شرکت های سودجو و فصلی زیادی در فضای اینترنت هستند که تمایل به سرویس دهی به این دست کاربران دارند. خواهشمندیم خدمات ایشان را تجربه کنید .

امید به معجزه ای برای بهبود شرایط اینترنت کشور و همچنین حذف این دست افراد سودجوی مفت بر از کشور با توجه به شرایط فعلی، غیر منطقی میباشد !

نوشته های مشابه