Adobe Connect Time Extension

adobe connect time

با سلام به همه دوستان، همکاران و همراهان گرامی

آخرین لایسنسی که ما برای نرم افزار Adobe Connect در اختیارتون قرار دادیم تا 1 مارس 2018 یعنی حوالی 4 ماه دیگه وقت داره، با این حال من امروز روش افزایش مدت زمان لایسنس رو در قالب این پست براتون می نویسم تا کسانی که تمایل دارن بتونن ازش استفاده کنن.

وقتی شما به نرم افزار Adobe Connect یه لایسنس میدید این نرم افزار زمان انقضای اون لایسنس رو از داخل فایل لایسنس میخونه و توی پایگاه داده خودش مینویسه و از اون به بعد با زمان نوشته شده داخل پایگاه داده کار میکنه. بنابراین برای افزایش زمان لایسنس می تونید این زمان رو به مقدار دلخواه تون تغییر بدید.

برای این کار به سرور پایگاه داده تون وصل بشید و به دیتابیس نرم افزار که در حالت پیش فرض اسمش breeze هست برید و از جدول PPS_ACCOUNTS اکانتتون رو پیدا کنید و Value مربوط به فیلد DATE_EXPIRED را به زمان دلخواه خودتون تغییر بدید.

هر چند انجام این فرایند کار ساده ای هست اما من برای اینکه این کار رو براتون ساده تر کنم یه batch file براتون نوشتم که می تونه این کار رو براتون انجام بده. این اسکریپت فرض رو بر این میذاره که شما در مراحل نصب از embedded database engine و مقادیر پیش فرض برای پایگاه داده استفاده کردید و به زمان انقضاء تون 10 سال اضافه میکنه اما مسلماً می تونید به راحتی فایل رو مطابق نیاز خودتون تغییر بدید.

به عنوان یه توصیه امنیتی متذکر میشم که حتماً قبل از اجرای هر اسکریپتی روی سرورتون اون رو باز کنید و محتواش رو بررسی کنید.

 

Time Extender Script:

Mirror 1: adobe-connect-time-extender-01.rar

Mirror 2: adobe-connect-time-extender-01.rar — Iran Server

Mirror 3: adobe-connect-time-extender-01.rar

Password: www.digiboy.ir

 

نوشته های مشابه