landing page چیست و تاثیر در تبلیغات گوگل

لندینگ پیج (Landing page) یا صفحه فرود در تبلیغات گوگل ادز یکی از مهمترین فاکتورها برای اثرگذاری مستقیم بر روی ذهن مخاطب است. کاربری که با سرچ یک عبارت و مشاهده متن تبلیغ شما ، جذب آن شده و بر روی آن کلیک می کند ، در واقع برای برطرف کردن نیاز خود وارد سایت شما شده است و این انتظار را دارد که ادعاهای مطرح شده شما در متن تبلیغ (مانند ارائه بهترین قیمت کیفیت و…) ، در صفحه فرود سایت وجود داشته باشد و این ادعای شما به بهترین نحو برای او عملی شود.

لندینگ پیج در تبلیغات گوگل ادز در واقع نقش ویترین کسب و کار شما را ایفا می کند و به اندازه ای تأثیرگذار است که می تواند کاربر را جذب و یا دفع کند. فاکتورها و ابزارهای متعددی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها ، کیفیت تبلیغات خود را از طریق لندینگ پیج افزایش و بهبود دهید.

علاوه بر این ، با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از گوشی های هوشمند ، لندینگ پیج تبلیغ شما باید بصورت جذاب ، مناسب و ریسپانسیو در این دیوایس ها نمایش داشته باشد تا بتواند کاربران گوشی های هوشمند (که تعداد بسیار قابل توجهی دارند) را به سمت خود جذب کند و پیام سایت شما را به درستی منتقل کند.

همچنین بخش جدیدی که با عنوان “Landing pages” به اکانت های گوگل ادز اضافه شده این امکان را فراهم کرده است که بتوانید صفحات فرود مختلف تبلیغ خود را مدیریت ، مقایسه و بررسی کنید.

 

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره و سئو

نوشته های مشابه