آموزش نحوه اضافه کردن اکانت ادمین وردپرس از طریق FTP

قفل شدن اکانت ادمین وردپرس یکی از مشکلاتی است که ممکن است گریبان گیر هر سایت وردپرسی شود. کاربران مبتدی وردپرس پس از برخورد با این موضوع ، تصور می کنند که پیشخوان وردپرس سایت آن ها دیگر در دسترس نخواهد بود و مشکلاتی برای سایت ایجاد می شود. در این آموزش روشی را توضیح داده ایم که از طریق اکانت FTP بتوانید به سادگی اکانت ادمین وردپرس را ایجاد کنید. با ما همراه باشید…

گاهی اوقات ممکن است نام کاربری یا آدرس ایمیل اکانت ادمین وردپرس خود را فراموش کرده باشید و امکان ورود به پیشخوان وردپرس را نداشته باشید.

یک روش برای اضافه کردن اکانت ادمین به وردپرس ، استفاده از دیتابیس وردپرس از طریق MySQL است. اما ممکن است دسترسی به phpMyAdmin نداشته باشید.

برخی اوقات نیز اکانت ادمین وردپرس به علت هک شدن ، توسط هکر حذف شده است که در این حالت ، استفاده از FTP بهترین راه حل برای ایجاد اکانت ادمین وردپرس است.

افزودن اکانت ادمین به وردپرس از طریق FTP

در ابتدا می بایست به اکانت FTP هاست سایت خود دسترسی داشته باشید. پس از اتصال به اکانت FTP ، فایل functions.php قالب سایت را مسیریابی کنید. این فایل عموماً در آدرسی مشابه آدرس زیر قرار دارد:

/yoursite.com/wp-content/themes/your-current-theme/functions.php

پس از یافتن فایل functions.php ، بر روی این فایل کلیک راست کرده و آن را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

دانلود فایل از هاست با FTP

فایل functions.php را با استفاده از نرم افزار notepad اجرا کنید و دستورات زیر را در انتهای این فایل قرار دهید :

فراموش نکنید که می بایست آدرس ایمیل ، نام کاربری و رمزعبور مدنظر خود را بجای بترتیب عبارات [email protected] ، Username ، Password موجود در کدهای فوق وارد نمایید.

سپس فایل را ذخیره کرده و آن را مجدداً در آدرسی که قرار داشت قرار دهید. در صورتیکه فایل قبلی functions.php هم اکنون بر روی هاست سایت وجود دارد، آن را با این فایل جدید جایگزین کنید.

سپس به پیشخوان وردپرس وارد شده و از طریق نام کاربری و رمز ورود جدید به سایت وارد شوید.

پس از ورود موفق به سایت ، می بایست مجدداً به فایل functions.php مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید. دستوراتی که به انتهای آن اضافه کردید را حذف و مجدداً این فایل را بر روی هاست آپلود کنید. فراموش نکنید که فایل قبلی را حذف نمایید. نگران نباشید، حذف این کدها ، سبب حذف اکانت شما نخواهد شد.

 

نوشته های مشابه