افزایش تعداد کلیک در موبایل

تبلیغات موبایلی

استفاده از موبایل یا گوشی های هوشمند و پیدا کردن راه های افزایش تعداد کلیک در موبایل یکی از به روزترین و اثرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی، به خصوص برای تبلیغات در گوگل است. تبلیغات در موبایل درحقیقت استفاده از مجموعه ی متنوع و گسترده ی تبلیغاتی است که اتفاقاً مخاطبان زیاد و ثابتی دارد.

مدل تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک مدلی است که به ازای کلیک های صورت گرفته، هزینه های تبلیغ محاسبه می شود. این مدل تبلیغاتی توانسته راه نفوذ خود را از طریق موبایل بر روی مخاطبان و صاحبان وب سایت باز کند. هنگامی که به دنبال یافتن راه هایی برای افزایش تعداد کلیک در موبایل به ویژه برای تبلیغات در گوگل هستیم نیاز داریم تا با مدل های مختلف آن آشنا شویم.

1 – پرداخت به ازای نمایش

این مدل در حقیقت یک کمپین تبلیغاتی است که در آن به ازای تعداد نمایش بنرهای تبلیغاتی در تبلیغات بنری گوگل هزینه های خدمات تبلیغاتی محاسبه می شود. این مدل در جای خود دارای مزایای بسیار زیادی است و البته در برخی موارد نیز دارای نقاط ضعف در محاسبه ی هزینه ها خواهد بود.

2 – پرداخت به ازای نصب برنامه ها

تبلیغات اپلیکیشنی گوگل و مدل پرداخت به ازای نصب را می توان محبوب برنامه های موبایلی معرفی کرد. همانند شیوه ی قبلی در این مدل به ازای نصب برنامه ها هزینه های تبلیغی محاسبه می شود. به بیانی دیگر هزینه به ازای تعداد دانلود اپلیکیشن محاسبه می شود.

3 – پرداخت به ازای اجرای فعالیت خاص کاربر

در این مدل از تبلیغ، هزینه ها به ازای اجرای فعالیتی که کاربران انجام می دهند (مانند خرید محصول ، تکمیل فرم سفارش ، درخواست مشاوره و…) محاسبه می شود.

4-پرداخت به ازای مشاهده ویدئو

این مدل به طور ویژه برای تبلیغات موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد و همانند نامش هزینه ها را به ازای تعداد مشاهده شده ها از سوی کاربران محاسبه می کند.

شروع تبلیغات در موبایل را می توان ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه به طیف گسترده ای از شماره ها دانست. اما گسترش فناوری و شیوه های تبلیغاتی به ویژه تبلیغ در گوگل ، استفاده از گوشی های هوشمند در تبلیغات را به سطح تازه ای رسانده است. شروع قرن 21 را می توان شروع تبلیغات موبایلی و استفاده ی حداکثری از تبلیغات در موبایل دانست. یکی از ابزارهای مهم برای افزایش تعداد کلیک در موبایل برای تبلیغات در گوگل را می توان استفاده از ابزارهای حرفه ای و ارائه ی مطالب جذاب و مفید برای کاربران دانست.

افزایش رونق تبلیغات موبایلی در گوگل

  • محتوای مناسب و جذاب: محتوا در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز نقش اساسی ایفا می کند. ارائه ی مطالب و محتواهایی که بتواند با توجه به اهداف و نیازهای کاربران انجام شود بهترین و سطح بالاترین انگیزه برای افزایش تعداد کلیک در موبایل و رونق شکل بازاریابی شماست. تولید محتوایی حرفه ای و جالب توجه می تواند ذهن کاربران را در اختیار بگیرد و همواره آن ها را نسبت به کارها و عملکردهای جدید منتظر شما نگه دارد.
  • به روز بودن در ارائه ی تصاویر و مطالب: اگر به دنبال افزایش تعداد کلیک در موبایل برای تبلیغات در گوگل هستید به خوبی نیازهای روز و بروز بودن را در نظر داشته باشید. در تولید محتوای تصویری و مطالب، مطالعات لازم را انجام دهید و نیازسنجی دقیقی از کاربران داشته باشید و اصل بروز بودن را بهتر از گذشته رعایت کنید.
  • استفاده از سرگرمی و محتوای سرگرم کننده: بسیاری از کاربران موبایلی اوقات خالی و فراغتشان را در گوشی هایشان سر می کنند. این بهترین فرصت و موقعیت برای ارائه ی محتواهایی است که آنها را نسبت به اجرای آن سرگرم کند. از این طریق می توانید به شیوه ای هدفمند و هوشمندانه به تعداد کلیک در موبایل اضافه کنید. کاربران در این اوقات سعی می کنند پیام های تبلیغاتی را بخوانند و بخشی از زمان خود را به این شیوه صرف کنند. هنگامی که بتوانید از ابزارهای سرگرم کننده و قوی استفاده کنید تبلیغات موبایلی موفقی را سپری خواهید کرد.
  • تغییر و استفاده از فرصت ها برای تبلیغ در موبایل: رفتار مصرف کننده در تبلیغات موبایلی ممکن است در بازه های مختلف دستخوش تغییرات زیادی شود. مطالعه ی مستمر بر روی این رفتارها و شناسایی سطح علاقه ها می تواند منجر به تولید بنرهای تبلیغاتی مفیدی شود که کاربران موبایلی را به کلیک کردن بیشتر تشویق کند. مطابق آمارها در جوامع مختلف عمده ی کاربران موبایلی و وبگردهای موبایلی را جوانان تشکیل می دهند و تغییرات در شکل سلیقه ی آنها بسیار سریعتر از هر عصر دیگری اتفاق خواهد افتاد.

تبلیغات موبایلی در گوگل

تغییرات تبلیغات گوگل برای کاربران موبایلی

سالهاست که گوگل به دنبال ایجاد تغییرات و اعمال شرایط شگفت انگیز و جدید برای جلب رضایت مشتریان و کاربرانی است که قصد دارند از طریق موبایل به بازاریابی و تبلیغات بپردازند. نسل جدید و الگوریتم های گوگل صفحات نوینی برای تبلیغ در موبایل و راه های افزایش کلیک در موبایل باز کرده است. به عنوان مثال توجه مکانی و موقعیت جغرافیایی در الگوریتم های جدید موجب شده تا کاربران و صاحبان مشاغل اهمیت ویژه ای در این زمینه قائل شوند. گوگل حتی برای تبلیغات خود نیز از گوگل مپ استفاده کرده تا شرایط و موقعیت های مکانی را در جست و جوهای خود به خوبی در نظر بگیرد. توجیه گوگل برای استفاده از گوگل مپ نیز بسیار دقیق و حساب شده است و اذعان داشته که بسیاری از جستجوهای موبایلی در بستر این اپلیکیشن انجام می شود.

تغییر در شیوه ی تیترگذاری گوگل برای اجرای تبلیغات

تغییر در محتوا و متن های تبلیغات در گوگل بیش از هر عنصر دیگری قابل توجه بوده است. علاوه بر این گوگل به دنبال جلب رضایت حداکثری کاربران و افزایش تعداد کلیک در موبایل اقدام به ایجاد تغییر در شیوه ی تاثیرگذاری خود کرده است. ارائه ی فضای بیشتر برای تبلیغات قدم مثبتی بود که بدین ترتیب از سوی گوگل برداشته شد.

استفاده و ارائه ی خدمات تبلیغات واکنشگرا

گوگل برای افزایش تعداد کلیک در موبایل به کاربران خود امکان می دهد تا با ارائه ی متن یا محتوای متنی، تصویر و سایر توضیحات یک تبلیغ واکنشگرا تحویل بگیرد. محصولی که سعی شده تا با پیشرفته ترین الگوریتم ها و کارآمدترین پارامترها و منطبق بر نیاز و لحظه بهترین فرمت تبلیغی را در اختیار شما قرار دهد. براین اساس گوگل سعی می کند تا تمام دغدغه های موجود کاربران از شکل تبلیغات را به خصوص در زمینه ی موقعیت جغرافیایی حذف کند و با تبلیغات نمایشی واکنشگرا به این مهم دست پیدا کند.

نوشته های مشابه