بهترین پلاگین اینستاگرام در وردپرس

پلاگین برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف و محبوب است که با قابلیت های جذاب خود ، توانسته کاربران زیادی را جذب کند. نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس یکی از روش های مفید برای افزایش جذابیت سایت ، بهبود تعامل با کاربر و همچنین جذب فالوور بیشتر برای اینستاگرام است. پلاگین های وردپرسی متنوعی برای نمایش پست های اینستاگرام در سایت ها ، طراحی و منتشر شده است. در این مقاله پلاگین هایی را معرفی کرده ایم که برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس از کیفیت و محبوبیت بالای برخوردار هستند.

1 – پلاگین Instagram Feed

پلاگین Instagram Feed

پلاگین Instagram Feed به شما این امکان را می دهد که به سادگی پست های اینستاگرام را در وردپرس نمایش دهید. این پلاگین کاملاً ریسپانسیو بوده و قابلیت نمایش به صورت ابزارک در برگه ها و نوشته های مختلف سایت را دارد.


2 – پلاگین WP Instagram Widget

پلاگین WP Instagram Widget

پلاگین WP Instagram Widget یکی دیگر از پلاگین های مناسب برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس است. استفاده از این پلاگین بسیار ساده بوده و می توانید کدهای CSS مدنظر خود را برای سازگاری پلاگین با قالب در آن قرار دهید.


3 – پلاگین Enjoy Instagram

پلاگین Enjoy Instagram

پلاگین Enjoy Instagram این امکان را برای شما فراهم می کند که پست های اینستاگرام را در ابزارک ها و shortcode های وردپرس به صورت grid یا carousel در قالب ریسپانسیو نمایش دهید.


4 – پلاگین Simply Instagram

پلاگین Simply Instagram

پلاگین Simply Instagram نیز مانند پلاگین قبلی ، امکان نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس را دارد.

مطلب مرتبط  نحوه ترکیب و ویرایش دسته ها و برچسب ها در وردپرس

 


5 – پلاگین Simple Instagram Embed

پلاگین Simple Instagram Embed

پلاگین Simple Instagram Embed یکی از پلاگین های بسیارمفید و کاربردی برای نمایش پست های اینستاگرام در وردپرس است. امکانات ویژه این پلاگین در رابطه با گرافیک و ظاهر نمایش پست ها یکی از قابلیت های آن است.

نوشته های مشابه