دانلود Adobe Connect Enterprise 10.1

adobe connect enterprise 10 1

نرم افزار Adobe Connect یه نرم افزار فوق العاده در زمینه برگزاری کلاس ها، جلسات و وبینارها هست که سابقاً توسط کمپانی محبوب و دوست داشتنی Macromedia تحت نام Breeze تولید میشد و بعد از اینکه غول نرم افزاری امریکایی یعنی شرکت Adobe این شرکت رو خرید، بعد از چند بار تغییر نام بالاخره به نام Connect تغییر نام داد.

در نسخه 10 برای شرکت کنندگان در کلاس ها و جلسات، یه HTML Client هم اضافه شده که با استفاده از تکنولوژی HTML5 کار میکنه و این امکان رو فراهم میکنه که شرکت کنندگان بتونن از گستره وسیع تری از دستگاه ها برای شرکت در جلسات استفاده کنن. Administrator ها می تونن انتخاب کنن که این Client جدید در اختیار شرکت کننده ها باشه یا اینکه این قابلیت رو غیر فعال کنن. هر چی بیشتر میگذره امکانات این Client بیشتر میشه و نهایتاً جای کلاینت سابق رو به طور کامل خواهد گرفت. شما مقایسه امکانات این Client و کلاینت قدیمی Flash رو می تونید از این صفحه در وب سایت رسمی شرکت Adobe ببینید.

یکی دیگه از امکاناتی که اضافه شده، امکان استفاده از ویدئوی HD یا همون 720p هست که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون پهنای باند اینترنت، یکی از امکاناتی بود که مطمئنم خیلی از ما خواهانش بودیم.

امکانات SSO یا همون Single Sign On حالا به صورت یه بخش اصلی از Adobe Connect در اومده و به شما اجازه میده که بتونید با استفاده از تکنولوژی SAML 2.0 با یه IDP که پیاده سازی کردید یا خریدید، ارتباط برقرار کنید و اکانت ها رو توی اون سیستم داشته باشید. که البته جزء امکانات Enterprise این محصول هست و بیشتر بدرد سازمان ها و مجموعه های بزرگ میخوره.

اگه احیاناً یه موقع دارید نصب رو انجام میدید که زمان انقضای فایل لایسنس رسیده و ما هنوز فایل لایسنس جدید اضافه نکردیم؛ کافیه فقط موقع نصب زمان سرورتون رو یه مقدار عقب بکشید، نصب رو انجام بدید و بعد با استفاده از روشی که بالا راجع بهش صحبت کردم زمان انقضا رو به دلخواه خودتون افزایش بدید.

نکته مهم: شما برای نصب نسخه های 10.1.1 و 10.2 و 10.2.1 کافی هست که به وب سایت رسمی شرکت Adobe مراجعه کنید و فایل های Patch رو مستقیماً و به رایگان از اونجا دریافت و مطابق توضیحات همراه فایل Patch نصب کنید. این Patch ها از این صفحه از وب سایت شرکت Adobe در دسترس هستن اما دقت کنید که ممکنه این صفحه از آی پی کشورهای مورد تحریم ایالات متحده آمریکا باز نشه.

دقت بفرمایید که این نرم افزار به Resource های نسبتاً زیادی احتیاج داره بنابراین اکیداً توصیه می کنم که قبل از نصب یه نگاهی به قسمت server system requirements در این صفحه از وب سایت شرکت Adobe بندازید (به تفاوت بین منابع مورد نیاز برای نسخه های مختلف دقت لازم رو داشته باشید).

توجه: عزیزانی که مایل هستن تا اطلاعات مربوط به یک لایسنس خاص نرم افزار Adobe Connect منجمله قابلیت های فعال اون لایسنس رو مشاهده کنن می تونن از طریق لینک

https://license.adobeconnect.com/hosted/license?serial-key=AAAAA-BBBBB-CCCCC-DDDDD

این کار رو توی سایت خود شرکت Adobe انجام بدن. توجه کنید که بخش AAAAA-BBBBB-CCCCC-DDDDD رو با سریال خودتون باید جایگزین کنید.

ما با توجه به تجربیات قبلیمون؛ توی این نسخه، نحوه ارائه فایل لایسنس رو تغییر دادیم. به این صورت که فایل لایسنس رو از package اصلی نرم افزار جدا کردیم و به صورت یه دانلود جداگونه ارائه میدیم و هر از گاهی هم فایل لایسنس جدید رو به انتهای پست اضافه میکنیم. این طوری شما میدونید که میتونید هر از گاهی به این صفحه سر بزنید و فایل لایسنس جدید رو دانلود کنید. (هر چند که خود من نیازی به این کار نمیبینم چون می تونید زمان انقضاء تون رو به دلخواه افزیش بدید!)

Adobe Connect Installer

Link: adobe-connect-enterprise-101.rar

Filesize: 2.72 GB

SHA1: 5bd50e48c24bc6abeb849565a7d8a63c673ea2ad

MD5: 6d25011c1ba2f9e67f7754c04aa657c7

CRC32: b253674c

Password: www.digiboy.ir

License Files

(2/2/2020): license006.rar

Password: www.digiboy.ir

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره – ثبت دامنه

نوشته های مشابه