دانلود Adobe Connect Enterprise 10.6

adobe connect enterprise 10 6

لطفاً دقت بفرمایید که این نرم افزار به Resource های نسبتاً زیادی احتیاج داره بنابراین اکیداً توصیه می کنم که قبل از نصب یه نگاهی به قسمت server system requirements در این صفحه از وب سایت شرکت Adobe بندازید (به تفاوت بین منابع و سیستم عامل مورد نیاز برای نسخه های مختلف دقت لازم رو داشته باشید).

چیز دیگه ای که میخواستم اضافه کنم اینه که در جریان باشید که چون لایسنس قابلیت Events رو داره در فرایند نصب AEM Author Server و AEM Publish Server در حالت پیش فرض تیک دارن که هم نیاز به منابع رو افزایش میدن و هم فرایند نصب رو پیچیده تر میکنه. اگه خودتون صلاح دیدید می تونید تیکشون رو بردارید و فقط خود Adobe Connect (و احتمالاً Transmuxing Service اگه می خواید از HTML Client استفاده کنید) رو نصب کنید.

نکته مهم: نکته ای که با توجه به نظرات دوستان در پست های قبلی لازم دیدم بهش اشاره کنم اینه که شما برای نصب نسخه های 10.6.1 و 10.6.2 و … کافی هست که به وب سایت رسمی شرکت Adobe مراجعه کنید و فایل های Patch رو مستقیماً و به رایگان از اونجا دریافت و مطابق توضیحات همراه فایل Patch نصب کنید. این Patch ها از این صفحه از وب سایت شرکت Adobe در دسترس هستن اما دقت کنید که ممکنه این صفحه از آی پی کشورهای مورد تحریم ایالات متحده آمریکا باز نشه.

یه چیز جالب دیگه که میخوام باهاتون به اشتراک بذارم یه ابزار کوچیک به نام Adobe Connect Offline Recording App هست که شرکت Adobe حوالی 1 ماه پیش نوشته و بهتون اجازه میده تا Recording های خودتون رو به صورت دسته ای به فایل های MP4 تبدیل کنید. این ابزار رو هم میتونید در پایین همین پست دانلود کنید. یه PDF کوچیک هم کنارش هست که نحوه استفاده ازش رو توضیح میده. البته این ابزار در حال حاضر صرفاً روی ویندوزهای 8.1 و بالاتر اجرا میشه و دقت کنید که همون طور که توی فایل PDF نوشته و خود نرم افزار هم پیغام میده، باید کلاینت ویندوز Adobe Connect رو نصب داشته باشید.

Adobe Connect Installer

Link: adobe-connect-enterprise-106.rar

Size: 3.28 GB

Password: www.digiboy.ir

License Files

(5/30/2020): adobe-connect-license009.rar

Password: www.digiboy.ir

Adobe Connect Offline Recording App

Link: AdobeConnectOfflineRecordingApp.rar

Size: 365 KB

Password: www.digiboy.ir

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره – ثبت دامنه

نوشته های مشابه