دانلود Kerio Control 9.3.6 Build 5738

kerio control 9 3 6 build 5738

تذکر: نرم افزار Kerio Control قابلیت آپدیت خودکار دارد که به صورت پیش فرض هم فعال است. اگر مایل نیستید تا با ارائه نسخه جدید از طرف شرکت Kerio سیستم کرک شده شما به نسخه کرک نشده جدید این شرکت آپدیت شود بایستی از بخش Configuration به تب Advanced Options رفته و در تب Software Update تیک مربوط به Download and upgrade to new versions automatically in time range رو بردارید.

*** توی این نسخه Autentication کاربرا از طریق Active Directory ایراد داره. اگه از AD استفاده میکنید، به این نسخه آپگرید نکنید. شرکت GFI به گفته خودش داره رو حل مشکل کار میکنه ***

بعد از وارد کردن لایسنس شما می تونید که آنتی ویروس و IPS رو آپدیت کنید و از قابلیت Categorization مربوط به Web Filter استفاده کنید. واضح هست که این قابلیت ها نیاز به اتصال به سرورهای شرکت GFI دارن و به همین خاطر هست که برای استفاده ازشون به لایسنس احتیاج دارید. بدون لایسنس یا بعد از اتمام زمان Software Maintenance محصول بدون هیچ مشکلی کار میکنه و صرفاً این آپدیت ها کار نخواهند کرد. به دلیل تحریم های داخلی (!) و خارجی برای آپدیت ها نیاز به استفاده از یه پراکسی سرور دارید که می تونید اون رو توی بخش Parent proxy server از تب Proxy Server وارد کنید.

نکته مهم: برای اینکه آپدیت ها و WF شما کار کنه باید مطمئن بشید که توی تب DNS توی قسمت Local DNS lookup یا اینکه Host table غیر فعال هست، یا اگه فعال هست هیچ رکوردی اونجا جلوی resolve شدن صحیح سرورهای Kerio رو نمیگیره.

Kerio Control Software Appliance Installer

Link: kerio-control-installer-9.3.6-5738.rar

Size: 257 MB

Kerio Control Appliance Upgrade Image

Link: kerio-control-upgrade-9.3.6-5738.rar

Size: 187 MB

License Files

(5/9/2021): license013.rar

Password: www.digiboy.ir

مدیریت سرور، پشتیبانی و کانفیگ سرور – آفاق هاستینگ

نوشته های مشابه