معرفی 4 پلاگین وردپرس برای مانیتورکردن رتبه سایت

مانیتورکردن رتبه سایت

پس از راه اندازی سایت و بازدید کاربران از آن، اطلاع یافتن از رفتار و عکس العمل هر کاربر، آگاهی از رتبه سایت و مانیتورکردن رتبه سایت در میان نتایج موتورهای جستجو و تحلیل این اطلاعات، قدم بعدی برای هر وبمستری می باشد. راه های مختلفی برای این انجام این موارد وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را تحلیل کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

در حال حاضر گوگل بزرگترین و معتبرترین موتور جستجو در جهان است که فرصت های مناسبی برای وبمسترها جهت معرفی سایت به کاربران خود، افزایش فروش و ارائه خدمات را در اختیار آنها قرار داده است.

با توجه به رقابتی بودن نتایج جستجوی گوگل، قرارگیری در رتبه ها و صفحات اولیه گوگل سبب جذب مشتری بیشتر و افزایش موفقیت کسب و کار شما خواهد شد. مانیتورکردن رتبه سایت و تحلیل و بهبود مداوم آن را می توان اصلی ترین اقدام هر وبمستر نامید. به همین منظور در این مقاله به معرفی 4 پلاگین وردپرس برای مانیتورکردن رتبه سایت پرداخته ایم که استفاده از آن ها را به وبمسترهای سایت های وردپرسی پیشنهاد می کنیم.

بهینه سازی و مانیتورکردن رتبه سایت

این پلاگین امکان ردیابی و تحلیل رتبه سایت در میان نتایج جستجو به ازای کلمات کلیدی مختلف را برای شما فراهم میکند. همچنین این قابلیت را دارد که مانیتورکردن رتبه سایت برای نمایش در دیوایس های دکستاپ و موبایل را به صورت مجزا انجام دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید به تحلیل و مانیتورکردن رتبه 5 سایت رقیب خود بپردازید که این موضوع می تواند در پیشبرد اهداف شما بسیار مفید واقع شود. امکان بررسی تاریخچه رتبه سایت در گذشته و ارسال ایمیل های اطلاع رسانی جهت تغییرات ناگهانی رتبه سایت و دریافت گزارشات در قالب فرمت های pdf و csv از دیگر قابلیت های پلاگین Wincher Rank Tracker می باشد.

پلاگین RankScanner به صورت خودکار رتبه سایت شما در میان نتایج گوگل را بررسی می کند و گزارش تغییرات و بروزرسانی های جایگاه سایت را به اطلاع شما میرساند. بررسی های این پلاگین می تواند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام شود.

قابلیت اصلی این پلاگین مانیتورکردن عملکرد سایت در گوگل جهت جمع آوری کلیدواژه های مناسب سایت است.

سایت الکسا به عنوان یک مرجع بررسی رنک سایت و میزان بهینه بودن سایت در میان وبمسترها معرفی شده است. این سایت رتبه تمامی سایت های دنیا را مورد آنالیز قرار میدهد. اگرچه رنک الکسا گاهأ به صورت تخمینی اعلام می شود اما از درصد دقت نسبتاً بالایی برخوردار است و می تواند ایده های مناسبی جهت بهبود سایت و بررسی سایت رقبا ارائه دهد. به این نکته نیز توجه نمایید که راه های فراوانی جهت فریب الکسا و کسب رتبه های غیرواقعی وجود دارد و بسیاری از وبمسترها بر گزارشات این سایت ارزش قائل نیستند اما با این وجود نیز از گزارشات آن می توانید برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه