نصب گواهی ssl بر روی کنترل پنل SolidCP

daa9d986d8aad8b1d984 d9bed986d984 solidcp d988 d8b7d8b1db8cd982d987 d986d8b5d8a8 daafd988d8a7d987db8c ssl d8a8d8b1 d8b1d988db8c d8a2d986

SolidCP در سال 2016 به عنوان یک پنل جدید از کنترل پنل Website Panel راه اندازی شد. هدف از راه اندازی، ایجاد یک کنترل پنل با ثبات و استوار برای ترکیب سرورهای لینوکسی و ویندوزی در یک کنترل پنل بود. در حال حاضر بخش لینوکسی آن در حال انجام است و به زودی منتشر می­شود. هدف اول انتشار نسخه­ ای است که در حال اجرا بدون باگ باشد.

SolidCP که قبلا به عنوان WebsitePanel نامیده می­شد. گزینه دیگر برای ارائه دهندگان سرویس میزبانی وب است که یک کنترل پنل منبع باز (Open-Source) برای شرکت­های هاستینگ به شمار می­رود. با کمک توسعه دهندگان در سراسر دنیا و سرمایه گذاری برای آینده­ ای موفق برای SolidCP و مشارکت در حمایت از تلاش­های در حال توسعه، این پنل میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

SolidCP یک پنل مدیریتی کامل در زمینه رایانش ابری (cloud computing) برای کمپانی­ ها و شرکت­ های فناوری اطلاعات است تا بتوانند خدمات چند کاربری را بر روی سرورها پشتیبانی و ارائه کند. منبع کاملا باز قدرتمند و انعطاف پذیر این پلتفرم این امکان را در اختیار کاربران قرار می­دهد که با راحتی بک کلیک به طور کامل بر روی برنامه­ های کاربردی سرور کنترل داشته باشند که شامل برنامه­ های ISS 8.5، SQL Server 2014، MySQL 5، Exchange 2013، Sharepoint 2013، Lync 2013، Webdav، Microsoft RemoteApp و Hyper Deployment می شود.

طریقه نصب گواهینامه SSL بر روی پنل SolidCP

برای نصب گواهینامه ssl نیاز به ایجاد فایل CSR دارید و بعد از تایید گواهینامه با روش زیر می­توانید آن را بر روی کنترل پنل SolicCP نصب کنید.

برای ایجاد فایل CSR

1- وارد حساب کاربری خود شوید.

2-به تب “website” بروید و بر روی سایت خود کلیک کنید.

3- بر روی تب “SSL” کلیک کنید و بعد برای ایجاد فایل CSR به قسمت “Generate a new CSR” بروید.

4- جزئیات را با دقت و به طور کامل وارد کنید.

برای تایید فایل CSR مراحل زیر را طی کنید.

1- به حساب کاربری اصلی خود وارد شوید.

2- به قسمت نام برده وارد شوید. “Services > My Services > RapidSSL Certificate”

3- بر روی دکمه “Generate Cert now” برای پروموت کردن فایل CSR کلیک کنید.

برای تایید گواهینامه SSL خود می توانید یک آدرس آیمیل از پیش تعیین شده، فایل اعتبار سنجی شده ( که در سایت اپلود کره اید) یا یک رکورد TXT. جزئیات هرکدام از گزینه ­ها در صفحه مخصوص به خود که فایل را انتخاب می کنید وجود دارد.

موقعی که گواهینامه SSL تایید و صادر شد شما می توانید آن را از کنترل پنل اصلی حساب کاربری خود در قسمت پایین RappidSSL Certificatدانلود کنید. شما در این قسمت یک فایل زیپ شده را دانلود می  کنید که نیاز به اسjخراج (Extract) اطلاعات درونش دارید. فایل CSR را به وسیله نوت پد (Note pad) کپی و در قسمت MS Dev در کنترg پنل خود، در جایی که فایل CSR را ایجاد کرده اید قرار دهید (Paste) و تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.

گواهینامه SSL شما با موفقیت نصب شد!

نوشته های مشابه