پنج نکته آسان برای برای ایجاد توییت های کارآمد

ایجاد توییت های کارآمد

توییتر می تواند باعث تعامل مناسب آنلاین بین کسب و کار شما با کاربران و مشتریان شود. در اینجا به چند نکته جهت ایجاد توییت اشاره میکنیم که باعث بهبود استراتژی بیزینس شما در این شبکه اجتماعی خواهد شد.

  • استفاده از هشتگ (#)

استفاده از هشتگ زیاد در توییت ممکن است باعث شود توییت شما به ادگی خوانده نشود ولی استفاده از 2 یا 3 هشتگ در متن می توانید بازدید مناسب توییت شما بشود.همچنین از هشتگ های متناسب با متن و موضوع استفاده نمایید.

برای یافتن هشتگ مناسب می توانید هشتگ های مورد نظر خود را سرچ کنید تا ببینید آیا کاربران دیگر این هشتگ را در توییت خود قرار داده اند. هدف از هشتگ جذب مشتریان و فالوورهای جدید و دیده شدن بیشتر توییت و وارد کردن آنها به بحث است.

  • اضافه نمودن تصاویر به توییت

توییت حاوی تصویر به طور متوسط 35% بیشتر باعث دوباره توییت شدن پست می شود و 313% یاعث می شود که توییت شما بیشتر دیده شود. افزودن تصاویر به پست های شما باعث بالاتر قرار گرفتن توییت شما نسبت به توییت های بدون تصویر می شود.

  • استفاده از Gif Search

به آسانی می توان در توییت خود از گیف استفاده نمایید. هنگام درج یک توییت شما می توانید بر روی دکمه GIF کلیک کنید و GIF مناسب را انتخاب و در پست خود استفاده کنید. توجه نمایید که گیف ها فقط زمانی به حرکت در می آیند که عکسی در توییت شما وجود نداشته باشد (در هر توییت تا 4 عکس می توان قرار داد)

  • پاسخ در زمان مناسب

توییتر ابزار بسیار مناسبی برای ارتباط با مشتری است. بنابراین همیشه نوتیفیکیشن ها را چک و درخواست های فالوو را به سرعت تایید کنید.

  • توییت های بدون حداکثر کاراکتر

در صورتی که تعداد کاراکترهای توییت شما مثلاً 140 کاراکتر است بهتر است آنرا به 100 کاراکتر کاهش دهید. این باعث می شود که کاربران دیگر بتوانند توییت شما را به راحتی ری توییت کرده و نظرات خود را نیز در آن توییت بیاورند.

نوشته های مشابه