Kerio Control 9.2.9 Build 3171

kerio control 9 2 9 build 3171

 

تغییرات این نسخه بنا به وب سایت رسمی شرکت :

 Swap support
Fixed: Kerio VPN – Disabled insecure and vulnerable protocol Blowfish
Fixed: Optimized Snort priority for improved traffic bandwidth
Fixed: Changed affinity for snort process for improved traffic bandwidth
– Fixed: HW NG500 crash
Older Kerio VPN Clients are not able to connect using this build. To allow please follow the following steps
Open ssh connection or from console
Go to /opt/kerio/winroute folder
Run ./tinydbclient “Update VPN set AllowBlowfishCipher=1”

این نسخه بصورت پیش فرض کرک شدس. حداقل رم مورد نیاز برای بروز رسانی بوسیله فایل IMG به 4.0 گیگابایت ارتقا پیدا کرده. شاید درست نباشه اینو بگم اما چون دوستان زیاد به این مشکل برمیخورن ” فایل های با نسخه 5.0X نرم افزار WinRar فشرده شده و دارای حالت Recovery هست پس اگر موقع Extract به مشکل برخورد کردید نسخه این نرم افزار رو بروز کنید”.

من هم فایل بروز رسانی و هم فایل Installer رو براتون آوردم. برای دوستانی که میل هستند بدونن چطور بروز رسانی کنن من از پست محمد عزیز براتون میارم :

“آپگرید کردن به صورت live هم کار بسیار ساده ای هست. وارد بخش مدیریتی اینترفیس وب UTM خودتون میشید و از بخش Configuration به قسمت Advanced Options میرید. در این صفحه به سربرگ Update Checker میرید و در پایین صفحه در قسمت Upgrade by … دکمه Select file رو انتخاب می کنید و فایل img ارائه شده رو بهش می دید. کمی صبر کنید تا کار آپلود فایل انجام بشه. بعد از اتمام آپلود یه دکمه Start Upgrade براتون ظاهر میشه که می تونید از طریقش دستور آپگرید رو صادر کنید. کمی صبر کنید تا آپگرید انجام بشه و سیستمتون به صورت اتوماتیک ریبوت بشه و با نسخه جدید بالا بیاد. لازم به ذکر هست که با آپگرید تمام تنظیمات شما دست نخورده باقی خواهد ماند.”

تذکر: نرم افزار Kerio Control قابلیت آپدیت خودکار دارد که به صورت پیش فرض هم فعال است. اگر مایل نیستید تا با ارائه نسخه جدید از طرف شرکت Kerio سیستم کرک شده شما به نسخه کرک نشده جدید این شرکت آپدیت شود بایستی از بخش Configuration به تب Advanced Options رفته و در تب Software Update تیک مربوط به Download and upgrade to new versions automatically in time range رو بردارید.

Download Kerio Control 9.2.9 Build 3171 ISO

Link : Download Kerio Control 9.2.9 Build 3171

Size : 250.30 MB

Password : www.digiboy.ir

Download Kerio Control 9.2.9 Build 3171 Upgrade Image

Link : Download Kerio Control 9.2.9 Upgrade Image

Size : 187.60 MB

Password : www.digiboy.ir

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره – ثبت دامنه

نوشته های مشابه