Kerio Control 9.3.3 Build 3634

kerio control 9 3 3 build 3634

 

مثل همیشه هم installer که به صورت یه فایل iso هست و می تونید ازش برای یه نصب جدید استفاده کنید و هم upgrade image که به صورت یه فایل img هست و می تونید ازش برای upgrade کردن نسخه فعلی تون استفاده کنید ارائه شده.

برای اون دسته از دوستانی که مایل هستن تا بخش هایی مثل آنتی ویروس و IPS و … رو به صورت آنلاین آپدیت کنن فایل license هم قرار داده شده. لطفاً از حجم زیادش تعجب نکنید، من عمداً یه والپیپر 4K هم گذاشتم کنارش تا حجم فایل از 4 مگابایت بیشتر بشه و موقع دانلود آنتی ویروس کریو جلوش رو نگیره.

جهت یادآوری میگم که وقتی زمان لایسنس تموم میشه هیچ مشکلی برای Kerio Control پیش نمیاد. فقط اون بخش هایی که برای گرفتن آپدیت نیاز دارن تا به سرورهای شرکت Kerio وصل بشن، دیگه نمی تونن آپدیت های جدید رو بگیرن. بنابراین آنتی ویروس تون کار خواهد کرد فقط نمی تونه definition های جدید رو بگیره و …

تذکر: نرم افزار Kerio Control قابلیت آپدیت خودکار دارد که به صورت پیش فرض هم فعال است. اگر مایل نیستید تا با ارائه نسخه جدید از طرف شرکت Kerio سیستم کرک شده شما به نسخه کرک نشده جدید این شرکت آپدیت شود بایستی از بخش Configuration به تب Advanced Options رفته و در تب Software Update تیک مربوط به Download and upgrade to new versions automatically in time range رو بردارید.

Kerio Control Software Appliance Installer

Link: kerio-control-installer-9.3.3-3634.rar

Size: 237 MB

Kerio Control Appliance Upgrade Image

Link: kerio-control-upgrade-9.3.3-3634.rar

Size: 176 MB

License Files

(11/4/2019): license011.rar

Password: www.digiboy.ir

مدیریت سرور پشتیبانی و مشاوره – ثبت دامنه

نوشته های مشابه