Kerio Control 9.4.3 Patch 1 Build 8282

kerio control 9 4 3 patch 1 build 8282

شرکت GFI حوالی 1 ماه پیش Patch 1 برای نسخه 9.4.3 از محصول Kerio Control که الان مدتی هست با ادغام شرکت Kerio در GFI به سبد محصولات این شرکت اضافه شده، رو ارائه داد.

توی نسخه کرک شده ما AppManager رو به صورت پیش فرض غیرفعال کردیم، که البته با توجه به اینکه به Cloud شرکت GFI متصل میشه، کاربردی نداره.

به نقل از وب سایت رسمی GFI توی این نسخه شاهد تغییرات زیر هستیم:

Fix:
Upgrade failing to 9.4.3 version
Appliance not booting after shutdown
Fixed SNORT problem with periodically consuming a high amount of CPU
Product UI shows an incorrect AppManager status
MyKerio is no longer enabled automatically

 

هر چند توی تست های ما حداقل وقتی Firmware خودتون رو روی حالت BIOS میذارید، محصول توی Patch 1 خیلی Stable تر شده اما همچنان پیشنهادمون این هست که با توجه به اینکه آپدیت امنیتی چشم گیری توی این نسخه وجود نداشته، روی نسخه فعلی تون بمونید تا Bug ها گزارش و برطرف بشه.

مثل همیشه هم installer که به صورت یه فایل iso هست و می تونید ازش برای یه نصب جدید استفاده کنید و هم upgrade image که به صورت یه فایل img هست و می تونید ازش برای upgrade کردن نسخه فعلی تون استفاده کنید ارائه شده.

این نسخه هم مثل نسخه گذشته از کرنل 4.19 استفاده میکنه بنابراین سخت افزارهایی توسط این نسخه از Kerio Control پشتیبانی میشن که توسط این نسخه از کرنل تحت پشتیبانی هستن. لازم به ذکر هست که در این نسخه میزان رم مورد نیاز به 4 گیگابایت تغییر کرده و حداقل فضای هارد دیسک هم 12 گیگابایت هست.

اگه مایل هستید تا Requirements این نسخه رو مطالعه کنید می تونید از این صفحه در سایت شرکت GFI این کار رو انجام بدید.

اگه تمایل دارید لیست سخت افزارهای مورد پشتیبانی در این نسخه رو داشته باشید، یه فایل HTML توسط شرکت GFI در این صفحه از مستنداتشون قرار داده شده که همه رو لیست کرده و می تونید از اینجا دریافتش کنید.


تذکر: نرم افزار Kerio Control قابلیت آپدیت خودکار دارد که به صورت پیش فرض هم فعال است. اگر مایل نیستید تا با ارائه نسخه جدید از طرف شرکت GFI سیستم کرک شده شما به نسخه کرک نشده جدید این شرکت آپدیت شود بایستی از بخش Configuration به تب Advanced Options رفته و در تب Software Update تیک مربوط به Download and upgrade to new versions automatically in time range رو بردارید.

 

 

Kerio Control Software Appliance Installer (ISO)

Link: kerio-control-installer-9.4.3-p1-8282.rar

Size: 665 MB

Kerio Control Appliance – upgrade image

Link: kerio-control-upgrade-9.4.3-p1-8282.rar

Size: 378 MB

License Files

license017.rar

Password: www.digiboy.ir

مدیریت سرور، پشتیبانی و کانفیگ سرور – آفاق هاستینگ

نوشته های مشابه