Kerio Control Build 9.2.5 Patch 1

kerio control build 9 2 5 patch 1

شرکت Kerio به خاطر مشکلی که باعث Crash کردن مداوم نسخه 9.2.5 از UTM معروف خودش یعنی Kerio Control میشده، دیروز patch 1 رو برای این نسخه ارائه داده که ما هم امروز نسخه کرک شده ش رو باهاتون به اشتراک میذاریم. توی این نسخه هیچ تغییر خاصی نداشتیم و صرفاً مشکل اشاره شده حل شده.

لیست تغییرات به نقل از وب سایت رسمی این شرکت به قرار زیر هست:

– Fixed: Crash every hour when sending email for invalid user after antivirus scanning

برای اون هایی که تازه به جمع ما پیوستن باید متذکر بشم که ما نرم افزار رو به دو صورت Installer که در قالب یک فایل iso قابل بوت هست و می تونید از طریق اون این نرم افزار رو نصب کنید و Upgrade Image که در قالب یه فایل img هست و می تونید باهاش نسخه موجود خودتون رو آپگرید کنید در اختیارتون قرار میدیم. قبلاً روش آپگرید کردن رو کامل در یکی از پست هام توضیح دادم. همون طور که یوسف عزیز در پست های اخیر خودش اشاره کرده حداقل مشخصات سخت افزاری توی نسخه های اخیر به دو گیگا بایت رم ارتقاء داده شده، برای اینکه بتونید به صورت موفقیت آمیز کار آپگرید رو انجام بدید بایستی این حداقل رو رعایت کنید.

اگر مایلید تا آنتی ویروس و IPS و … رو به صورت آنلاین آپدیت کنید، بعد از نصب یا آپگرید از طریق پنل مدیریتی تحت وب به Kerio Control متصل بشد و از پایین صفحه Dashboard دکمه Configuration Assistant رو کلیک کنید و با استفاده از گزینه Update License Info فایل لایسنس که در اختیارتون قرار گرفته رو بهش بدید.

امیدارم که این نسخه هم مثل گذشته بتونه برای دوستان مفید واقع بشه.


تذکر: وب سایت DiGiBoY این نرم افزار رو به منظور استفاده از این محصول برای مصارف مدیریت شبکه منتشر میکنه به این امید که بتونه نقشی هر چند کوچک در هر چه امن تر بودن شبکه های کشور بازی کنه.


Kerio Control Software Appliance Installer

Mirror 1: kerio-control-installer-9.2.5-2570-p1.rar

Mirror 2: kerio-control-installer-9.2.5-2570-p1.rar

Filesize: 234.41 MB

Password: www.digiboy.ir

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Kerio Control Appliance Upgrade Image

Mirror 1: kerio-control-upgrade-9.2.5-2570-p1.rar

Mirror 2: kerio-control-upgrade-9.2.5-2570-p1.rar

Filesize: 170.44 MB

Password: www.digiboy.ir

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

License File for AV and WF Online Update:

Update (03/13/2018): license007.rar

Password: www.digiboy.ir

 

نوشته های مشابه