ManageEngine Exchange Reporter Plus 5.4

 

manageengine exchange reporter plus 5 4

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY:

امروز با نرم افزار Exchange Reporter Plus محصولی دیگه ای از شرکت نام آشنای ManageEngine در خدمت شما عزیزان هستیم. میتونم راجع به این محصول اینو بگم ” این همونیه که دنبالش بودم “.

همونطور که از اسمش پیداس یکی از کاملترین نرم افزار های مانیتورینگ و گزارش گیری میل سرور محبوب مایکروسافت هست که تو عین سادگی میتونه گزارش ها و عملکرد بسیار خوبی رو براتون به ارمغان بیاره.یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار سادگی و سبک بودن اون هست.ما توسایت نرم افزار های زیادی رو معرفی کردیم که بصورت جامع کلیه سرور ها و سرویس ها رو مانیتور میکرد اما چون این نرم افزار بصورت ویژه بر روی Exchange Server تمرکز داره پس میتونه اونو متمایز کنه.

این نرم افزار علاوه بر مانیتوربنگ میل سرور میتونه کانکش و مانیتورینگ نرم افزار محبوب Skype For Business رو هم داخل خودش داشته باشه.میتونه دیتا بیس هاتونو مانو مانیتور کنه و سرعت دسترسی به اونارو براتون تخمین بزنه.میتونه گزارش هایی از یوزر ها/تعداد لاگین/استفاده از OWA/استفاده از کدوم مرورگر/زمان استفاده/حجم دیتا بیس ها/اطلاعات DAG/وضعیت خود سرور/اطلاعات هارد ها و تراکنش ها و … رو مانیتور کنه.

پورت عملیاتی نرم افزار 8181 هست که برای کارکرد سالم باید باز باشه.شرکت ManageEngine توصیه میکنه که نرم افزار رو پس از نصب بصورت سرویس هم نصب کنید تا اختلالی در زمانی که نرم افزار باز نیس بوجود نیاد.پس از نصب و اتصال به دامنتون اگر تنظیمات DNS تون درست باشه اتوماتیک میل سرور هاتونو پیدا میکنه و شروع میکنه به پویش داخل اونا.بعد از لاگین اولیه حتماً پسورد نرم افزار رو تغییر بدید.

برای کرک هم ابتدا اتصال سرورتون به اینترنت رو محدود کنید و از منوی لایسنس ، لایسنس رو براش آپلود کنید.با این لایسنس نامحدود ایمیل رو میتونید مانیتور کنید.

 

Download ManageEngine Exchange Reporter Plus 5.4 X86-X64

Link : ManageEngine Exchange Reporter Plus 5.4

Mirror : ManageEngine Exchange Reporter Plus 5.4

Size : 182.11 MB

Password : www.digiboy.ir

مدیریت سرور ها در حوزه سازمانی، امنیت سرور ویندوز لینوکس

نوشته های مشابه