چهار نکته برای تنظیم هزینه کلیک در تبلیغات PPC

تبلیغات ppc

اگر یک برنامه بازاریابی باشد که اجازه دسترسی مستقیم و فوری به مشتریان خود را بدهد،  این همان برنامه است که شما و کسب و کار و محصولاتتان را به مشتریان بالقوه نمایش می دهد. با توجه به آشنایی که با فعالیت های شرکت برتینا دارید احتمالاً میدانید راجع به چه چیزی صحبت میکنم. این برنامه و ابزار بازاریابی ، تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک است ، گوگل ادوردز .

تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) چیست؟

تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک یک سبک منحصر به فرد از بازاریابی دیجیتال است که تبلیغات متنی و گرافیکی را در موتورهای جستجو به کاربران اینترنت بر اساس جستجوهای خاص نمایش می دهد. بر خلاف فرم های سنتی تبلیغات که در آن تبلیغ کنندگان برای فضای تبلیغ پیش پرداخت می کنند، تبلیغات PPC یا pay-per-click تنها زمانی که توسط کاربران بر روی تبلیغ کلیک می شود ، هزینه ای به صورت هزینه کلیک را پرداخت می کنند – از این رو نام آن، پرداخت برای هر کلیک است.

تبلیغات PPC از طریق سیستم عامل هایی مانند Google AdWords یا Bing Ads ایجاد شده و مدیریت می شوند. مدیریت کمپین ها در این سیستم عامل ها امکان کنترل زیادی در مورد چگونگی نمایش تبلیغات، نحوه ایجاد تبلیغات توسط جستجو ها دارند و مهم تر اینکه چگونه بودجه شما صرف شده است. قابلیت تمرکز هدفمند در تبلیغات PPC به شما اطمینان میدهد که تبلیغ شما به کسانی که شما خواسته اید نمایش داده می شود. کسانی که در زمان و جای مناسب، با جستجوی مناسب تبلیغ شما را مشاهده می کنند و بر حسب نیاز بر روی آن کلیک می کنند.

اکنون، من قصد دارم آنچه شما به دنبال آن هستید را به شما نشان دهم: چهار نکته بی نظیر در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک که می تواند کسب و کار شما را موفق کند.

1 – ایجاد مخاطب مناسب :

ایده شناختن بازار هدف یا مخاطب شما به نظر اساسی است، اما هنگامی که شما در حال تلاش برای رشد یک کسب و کار ثابت یا ایجاد یک کسب و کار جدید هستید، توجه شما باید به افراد مورد نظر، جستجو و خرید آنچه که شما می فروشید باشد.

تبلیغات PPC به شما داده های قابل استناد و بصری نشان می دهد که چگونه افراد در جستجوی تبلیغات شما هستند و همچنین این که چگونه این افراد با تبلیغات شما برخورد می کنند. از این داده ها برای ایجاد استراتژی های واقع گرایانه و تصمیم گیری های مربوط به داده ها در مورد چگونگی بهینه سازی کسب و کار خود استفاده کنید.

راه های متعددی برای ایجاد مخاطبان بیشتر با استفاده از تبلیغات PPC وجود دارد، اما یکی از سریع ترین راه های رسیدن به کسب و کار شما با راه اندازی Display Campaign است. Display Campaign یک فرمت آگهی تصویری است که تبلیغات گرافیکی را در سرتاسر وب سایت های مختلف که مربوط به کسب و کار یا صنعت شما هستند نشان می دهد.

با فعال کردن Remarketing شما می توانید رفتار و عملکرد مخاطبان خود را بررسی نمایید. اگر کسی به وبسایت شما وارد شود و یک محصول را به سبد خرید اضافه کند، اما موفق به انجام این خرید نشود، لزوماً این بدان معنا نیست که آنها علاقه مند به خرید این محصول نیستند. فقط به این معنی نیست که آنها قادر به تکمیل این عملکرد در حال حاضر نیستند. در این مرحله است که شما می توانید از بازاریابی استفاده کنید تا آگهی شما در تمامی وب سایت هایی که توسط مشتری دنبال می شود نمایش داده شود. تبلیغاتی که Remarketing فعال دارند، بازدید کنندگان قبلی را به سایت شما جلب می کند و فروش شما را افزایش میدهد.

2 – شناسایی سودآورترین محصولات و خدمات :

تبلیغات PPC به عنوان یک راه حل سریع برای کسب و کارهایی که بر رشد سریع متمرکز است ، شناخته شده است، اما نتیجه مطلوب در بلند مدت بدست خواهد آمد. بنابراین باید بدانیم که چگونه افراد با وب سایتمان ارتباط برقرار می کنند و کدام یک از محصولات و خدماتمان نرخ بازدهی بالاتری دارند.

نحوه دسترسی به این داده ها و شناسایی افراد برتر، با Conversion Tracking است. Conversion تعامل بین وب سایت شما و مشتریان بالقوه شماست. ممکن است یک خرید یا درخواست ساده باشد، اما ممکن است یک تماس تلفنی، یک فرم ارسالی ارسال شده، یک اشتراک خبرنامه یا یک کاتالوگ کاتالوگ نیز باشد.

Conversion Tracking ، اجازه می دهد تا شما به سرعت از استراتژی خود برای تطابق با اهداف شرکت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از Conversion Tracking برای شناسایی عملکرد مربوط به محصولات خود استفاده می کنید، می توانید تنظیم کنید تمرکز کسب و کار شما بر روی کدام محصول یا خدمات بیشتر باشد.

هنگامی که درک روشنی داشته باشیم که برای کدام قسمت از کسب و کارمان خرج کنیم، مسیر کلی تبلیغات PPC مشخص می شود.

3 – هدفگیری مخاطبان خاص :

شرکت های کوچک تر فکر می کنند با قرار دادن کلمات عمومی که گستردگی بالایی دارند (Broad) می توانند با رقبای بزرگ خود وارد رقابت شوند، اما این مورد کاملاً اشتباه است. حتی بزرگترین رقبای شما نیز به طور کامل بر روی بازار بازار تسلط نخواهند داشت. به جای داشتن یک گستره بزرگ از کلمات کلیدی و یا مکان های نمایش بهتر است بیشتر به هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص که نقاط قوتمان است توجه نماییم.

شما می توانید با استفاده از Conversion رویکرد استراتژیکی برای پیشی گرفتن از رقبا را در نظر بگیرید. داده های conversion شما دقیقا همان چیزی را که مخاطبان شما می خواهند به شما می گویند، بنابراین می توانید بودجه را به کلمات کلیدی متمرکز کنید که محصولات یا خدمات منحصر به فرد هستند و یا خصوصیاتی دارند که مخاطبان به دنبال آن هستند و می تواند شما را از شرکت های بزرگتر رقیب، جدا کند.

Conversion Tracking یک جزء مهم تاثیرگذار بر عملکرد کمپین های شما می باشد، اما عنصر کوچکی از عناصر تاثیرگذار بر تبلیغات PPC می باشد که می تواند کل آینده کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد.

4 – دسترسی به داده های ارزشمند

با توجه به اطلاعات داده شده در تبلیغات PPC آسان است، اما اگر شما یک گام به عقب بردارید و به چند عامل اساسی که باعث حرکت یک کسب و کار به جلو می شوند، به راحتی می توانید زمینه های داده را برای تمرکز بر روی خود در کمپین ها مشخص کنید.

چنانچه قصد دارید کسب و کارتان را مقایسه کنید، بسیار مهم است که افرادی را که محصول یا خدمات شما را خریداری می کنند، درک کنید. تبلیغات PPC به شما این امکان را می دهد تا دسترسی مستقیم به این نوع داده ها داشته باشید تا بتوانید نتایج موفقیت شما را کنترل کنید.

نوشته های مشابه