ManageEngine Password Manager Pro 9.4

 

 

manageengine password manager pro 9 4

 

 

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان وب سایت DiGiBoY :

امروز با آخرین نسخه نرم افزار Password Manager Pro محصولی از شرکت Manage Engine بنا به درخواست بسیار زیاد دوستان در خدمت شما هستیم. همونطور که دوستان بهتر از من میدونن این شرکت یکی از پیشگامان تولید محصولات مدیریت سیستمی هست.

یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ و بخصوص ادمین های اونا به خاطر سپاری تعداد زیادی پسورد محصولات مورد استفاده در اون سازمان هست که فراموشی هر کدوم از اونا میتونه تو عملکرد سازمان مخاطراتی ایجاد کنه ، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد با روشی بسیار امن پسورد ها و کانکشن ها رو بصورت پکپارچه و یکجا داشته باشین و در صورت لزوم ریست پسورد / اتوماتیک لاگین داشته باشن.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت اکانت بر روی طیف گسترده ای از محصولات نرم افزار و سخت افزاری هست. این طیف گسترده شامل سیستم عامل های ویندوز/لینوکس/یونیکس ، سخت افزار های شرکت هایی مثل Cisco/HPE/IBM شامل سوییچ ها ، روتر ها ، فایروال ها و … ودیتابیس هایی همچون MySQL , MSSQL , Oracle , Sybase و مجازی سازی هایی همچون Vmware , RackSpace و … هست.

به سادگی میتونید با این نرم افزار RDP/VNC/SSH به صورت مرکزی به دستگاههاتون بزنید و در صورت لزوم Session رو Record کنید.

مراحل کار به این صورته که ابتدا شما میبایست ادمین های نرم افزار رو بسازید ، دارایی ها تون رو بهش معرفی کنید که شامل موارد ذکر شده بالا هست و نهایتاً Policy مورد نظرتونو بهش اعمال کنید. بعد از نصب ازتون میخواد که از کلید تون یه بک آپ تهیه کنید که آدرسی به غیر از محل نصب شده نرم افزار و تو درایو دیگه رو بهش معرفی میکنید. برای سلامتی کار بهتره که میل سرورتونم بهش معرفی کنید تا پس از هر تغییری برای شما ایمیلشو ارسال کنه.

پورت کاری نرم افزار 7272 و همچنین پورت کاری دیتابیس اون 2345 خواهد بود. برای احراز هویت با AD بهتره Agent اونو بر روی سیستم دامنتون نصب کنید.

من برای درک بهتر نرم افزار فیلم Demo این نرم افزار رو هم براتون آوردم. لایسنس این نرم افزار از نوع Enterprise بدون محدودیت زمانی و با قابلیت 50 ادمین هم زمان هست.

روش کرک نرم افزار هم سادس ، پس از نصب نرم افزار با لایسنس موجود تو فایل رجیستر کنید.

 

 Download Manage Engine Password Manager Pro 9.4 X86-X64

Link : Manage Engine Password Manager Pro 9.4 – IR Download Server

Mirror 1 : Manage Engine Password Manager Pro 9.4

Mirror 2 : Manage Engine Password Manager Pro 9.4

Size : 383.91 MB

Password : www.digiboy.ir

نوشته های مشابه